Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 612960

Razumne granice vrednovanja sustava visokog ekonomskog obrazovanja


Cerović, Ljerka; Arbula, Andrea
Razumne granice vrednovanja sustava visokog ekonomskog obrazovanja // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 38-40 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 612960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razumne granice vrednovanja sustava visokog ekonomskog obrazovanja
(Reasonable limits for the evaluation of higher education in economics)

Autori
Cerović, Ljerka ; Arbula, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 38-40

ISBN
978-953-6025-65-7

Skup
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.11.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
područja i indikatori kvalitete ; vrednovanje kvalitete ; visokoobrazovne institucije ; ekonomsko obrazovanje ; zadovoljstvo i prolaznost studenata ; troškovi i koristi vrednovanja kvalitete
(quality areas and indicators ; quality evaluation ; higher education institutions ; education in economics ; satisfaction and pass rates of students ; costs and benefits of quality assessment)

Sažetak
Prateći razvojni put suvremenog i konkurentnog visokoobrazovnog sustava kako u svijetu, tako i u Europskoj uniji, čije smjernice valja zadovoljiti obzirom na skoro pristupanje istoj, ispred hrvatskog visokog školstva postavljaju se brojni zahtjevi vezani uz različita područja njegova djelovanja, između kojih kvaliteta zauzima centralno mjesto. Upravo je postizanje kvalitete u institucijama visokog obrazovanja temeljni istraživački problem ovog rada. Kvalitetu rada institucija visokoškolskog obrazovanja moguće je razmatrati i analizirati s osnove brojnih područja njezina djelovanja, nastavnog, znanstvenog, stručnog, i ostalog, što čini predmet istraživanja ovog rada. U tom smislu, cilj istraživanja jest definirati relevantna područja djelovanja nastavnika i ostalih dionika - nositelja kvalitete visokoobrazovnih institucija, te potvrditi opravdanost njihova uključivanja u predloženi istraživački model, što čini ujedno i temeljnu hipotezu rada. Takav model bio bi izravno u funkciji vrednovanja kvalitete rada visokoobrazovnih institucija kao i procjene razumnih granica vrednovanja predloženih indikatora kvalitete te, neizravno, u funkciji racionalizacije troškova i povećanja koristi od poduzetih aktivnosti. Obzirom na specifičnost rada i djelovanja različitih sastavnica unutar sveučilišne zajednice, u ovome radu fokus istraživanja bit će na visokoobrazovnim institucijama ekonomskog usmjerenja, no očekuje se da će, uz odgovarajuću modifikaciju određenih atributa, postavljeni model naići na široku primjenu u institucijama visokog školstva i drugih usmjerenja, prije svega zbog svoje jednostavnosti i fleksibilnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0811272-1276 - Koncepti i metode troškovnog računovodstva u javnom sektoru Republike Hrvatske (Dimitrić, Mira, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Andrea Arbula Blecich (autor)

Avatar Url Ljerka Cerović (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Cerović, Ljerka; Arbula, Andrea
Razumne granice vrednovanja sustava visokog ekonomskog obrazovanja // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 38-40 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Cerović, L. & Arbula, A. (2012) Razumne granice vrednovanja sustava visokog ekonomskog obrazovanja. U: Čavrak, V. & Gelo, T. (ur.)Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra.
@article{article, author = {Cerovi\'{c}, Ljerka and Arbula, Andrea}, year = {2012}, pages = {38-40}, keywords = {podru\v{c}ja i indikatori kvalitete, vrednovanje kvalitete, visokoobrazovne institucije, ekonomsko obrazovanje, zadovoljstvo i prolaznost studenata, tro\v{s}kovi i koristi vrednovanja kvalitete}, isbn = {978-953-6025-65-7}, title = {Razumne granice vrednovanja sustava visokog ekonomskog obrazovanja}, keyword = {podru\v{c}ja i indikatori kvalitete, vrednovanje kvalitete, visokoobrazovne institucije, ekonomsko obrazovanje, zadovoljstvo i prolaznost studenata, tro\v{s}kovi i koristi vrednovanja kvalitete}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cerovi\'{c}, Ljerka and Arbula, Andrea}, year = {2012}, pages = {38-40}, keywords = {quality areas and indicators, quality evaluation, higher education institutions, education in economics, satisfaction and pass rates of students, costs and benefits of quality assessment}, isbn = {978-953-6025-65-7}, title = {Reasonable limits for the evaluation of higher education in economics}, keyword = {quality areas and indicators, quality evaluation, higher education institutions, education in economics, satisfaction and pass rates of students, costs and benefits of quality assessment}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font