Pregled bibliografske jedinice broj: 612957
Tekstna vrsta obavijest kao komunikacijski alat menadžmenta
Tekstna vrsta obavijest kao komunikacijski alat menadžmenta // Foreign Languages and Tourism / Nevenka Blažević (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 136-146
CROSBI ID: 612957 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tekstna vrsta obavijest kao komunikacijski alat menadžmenta
(Text Type Notification as Communication Tool in Management)
Autori
Jurin, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Foreign Languages and Tourism
Urednik/ci
Nevenka Blažević
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
2012
Raspon stranica
136-146
ISBN
978-953-7842-09-3
Ključne riječi
Korporativni ciljevi, korporativna ideologija, komunikacija, tekstna vrsta obavijest, asertivi, informativi.
(Corporative goals, corporative ideology, communication, text types, text type notification, assertives, informatives.)
Sažetak
Poduzeća, korporacije i institucije realiziraju različite vrste i tipove komunikacije kako bi nametnule svoj imidž, korporativnu ideologiju i korporativnu filozofiju. Svaka uspješna korporacija ima svoje specifične načine i sredstva komunikacije. Ovaj rad analizira ulogu teksta i tekstnog tipa u korporativnoj komunikaciji. Poduzeća, korporacije i institucije komuniciraju s različitim tekstnim vrstama, a tako komuniciraju i s tekstnom vrstom obavijest o radionicama, seminarima, konferencijama, raspravama i sl. Komunikacijom tekstnom vrstom obavijest organizacije ostvaruju svoje korporativne ciljeve. Tekstna vrsta obavijest asertivni je tekst, podtip informativ i analizira se na tri tekstne razine, i to na komunikacijsko-pragmatičnoj, tematskoj i jezično-stilskoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija