Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 612788

Komunikacijske strategije u ranom učenju stranoga jezika


Košuta, Nataša; Vičević, Sanja
Komunikacijske strategije u ranom učenju stranoga jezika // Diskurs i dijalog: teorije, metode i primjene / Karabalić, Vladimir ; Varga, Melita Aleksa ; Pon, Leonard (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 339-355 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 612788 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijske strategije u ranom učenju stranoga jezika
(Communicative strategies in early foreign language learning)

Autori
Košuta, Nataša ; Vičević, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Diskurs i dijalog: teorije, metode i primjene / Karabalić, Vladimir ; Varga, Melita Aleksa ; Pon, Leonard - Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011, 339-355

ISBN
978-953-314-038-4

Skup
24. međunarodni znanstveni skup Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.05.2010. - 22.05.2010

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
komunikacijske strategije ; rano učenje jezika ; ZEROJ ; Europski jezični portfolio od 7-11 godina ; višejezičnost
(communicative strategies ; early foreign language learning ; CEFR ; ELP (ages 7-11) ; plurilingualism)

Sažetak
Nakon određenja pojma komunikacijskih strategija s obzirom na relevantnu literaturu u radu se daje pregled komunikacijskih strategija proučavanih u projektima ranoga učenja stranih jezika u Republici Hrvatskoj prije usvajanja Zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike (ZEROJ) na europskoj razini. Danas je hrvatska nastavna stvarnost obilježena usklađivanjem obrazovnih programa stranih jezika sa ZEROJ-em kao razrađenim modelom za opisivanje i rangiranje jezične uporabe te potrebnih vještina i znanja s ciljem olakšavanja komunikacije u kontekstu višejezične Europe. Polazeći od definicije komunikacijskih strategija prema ZEROJ-u, te komunikacijskih strategija preuzetih iz Europskog jezičnog portfolija za učenike od sedam do jedanaest godina, pristupa se proučavanju komunikacijskih strategija kojima se koriste učenici u ranom učenju stranih jezika dviju osnovnih škola u Rijeci. Na temelju podataka prikupljenih opažanjem, upitnikom i uvidom u školsku dokumentaciju dolazi se do pedagoških implikacija s kojima je potrebno upoznati nastavnike stranih jezika putem stručnih usavršavanja u cilju provođenja primjerene nastavne prakse koja uključuje korištenje Europskog jezičnog portfolija u svim segmentima nastavnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Košuta, Nataša; Vičević, Sanja
Komunikacijske strategije u ranom učenju stranoga jezika // Diskurs i dijalog: teorije, metode i primjene / Karabalić, Vladimir ; Varga, Melita Aleksa ; Pon, Leonard (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 339-355 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Košuta, N. & Vičević, S. (2011) Komunikacijske strategije u ranom učenju stranoga jezika. U: Karabalić, V., Varga, M. & Pon, L. (ur.)Diskurs i dijalog: teorije, metode i primjene.
@article{article, author = {Ko\v{s}uta, Nata\v{s}a and Vi\v{c}evi\'{c}, Sanja}, year = {2011}, pages = {339-355}, keywords = {komunikacijske strategije, rano u\v{c}enje jezika, ZEROJ, Europski jezi\v{c}ni portfolio od 7-11 godina, vi\v{s}ejezi\v{c}nost}, isbn = {978-953-314-038-4}, title = {Komunikacijske strategije u ranom u\v{c}enju stranoga jezika}, keyword = {komunikacijske strategije, rano u\v{c}enje jezika, ZEROJ, Europski jezi\v{c}ni portfolio od 7-11 godina, vi\v{s}ejezi\v{c}nost}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ko\v{s}uta, Nata\v{s}a and Vi\v{c}evi\'{c}, Sanja}, year = {2011}, pages = {339-355}, keywords = {communicative strategies, early foreign language learning, CEFR, ELP (ages 7-11), plurilingualism}, isbn = {978-953-314-038-4}, title = {Communicative strategies in early foreign language learning}, keyword = {communicative strategies, early foreign language learning, CEFR, ELP (ages 7-11), plurilingualism}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font