Pregled bibliografske jedinice broj: 612259
Povećanje pristupa visokom obrazovanju
Povećanje pristupa visokom obrazovanju // Političko obrazovanje, 3 (2007), 3-4; 111-116 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 612259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povećanje pristupa visokom obrazovanju
(Widening access to higher education)
Autori
Kovač, Vesna
Izvornik
Političko obrazovanje (1845-0008) 3
(2007), 3-4;
111-116
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
visoko obrazovanje; obrazovna politika
(higher education; education policy)
Sažetak
Jedno od važnijih političkih opredjeljenja naše zemlje odnosi se na povećanje broja visokoobrazovanih, čiji udio u radno aktivnom stanovništvu znatno zaostaje za prosjekom zemalja EU ili SAD-a. Povećanje pristupa visokom obrazovanju logičan je odabir strategije za realizaciju ovog cilja. No valja napomenuti da ovu strategiju nije nimalo jednostavno osmisliti niti provesti jer visokoškolska politika sadrži složenu unutarnju mrežu pravila i zakonitosti čije uvažavanje ima dalekosežne posljedice na trendove razvoja društva u cjelini. Korisna lekcija može se naučiti praćenjem inicijative britanske vlade „Widening participation in higher education“ („Povećanje pristupa visokom obrazovanju“) iz 2003. godine, odnosno brojnih izvješća i kritičkih analiza koje se kontinuirano pišu i objavljuju o toj inicijativi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-0931 - Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa (Ledić, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Vesna Kovač
(autor)