Pregled bibliografske jedinice broj: 612251
WEB 2.0 ALATI: ALATI ZA KOMUNIKACIJU
WEB 2.0 ALATI: ALATI ZA KOMUNIKACIJU, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
CROSBI ID: 612251 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
WEB 2.0 ALATI: ALATI ZA KOMUNIKACIJU
(Web 2.0: communication tools)
Autori
Gogić, Eleonora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Pula
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2013
Stranica
30
Mentor
Žufić, Janko
Ključne riječi
web 2.0; alati za komunikaciju; e-mail; chat
(web 2.0; co; e-mail; chatmmunication tools)
Sažetak
Prvo poglavlje ovog rada: Uvod - govori o razvijenosti alata za komunikaciju. Potom se govori o web 2.0 alatima te o njihovim sastavnim djelovima, čemu isti služe, koje su njihove karakteristike. Kao i svaki dio weba i alati za komunikaciju imaju svoje dobre i loše strane koje su u daljnjem tekstu obrazložene. Na dalje, u ovom radu se nalazi podjela web alata 2.0, točnije podjela alata za komunikaciju putem Interneta, njihove karakteristike, koji alat čemu služi te kako se koristi. Ima govora o e-mailu koji je jedan od najupotrebljivijih alata za komunikaciju dal se radilo u poslovnom ili privatnom životu. Dalje u tekstu nalazimo i instant alate za poruke, kao što je danas neizbježan Windows Live Messenger, Google talk ili Skype. Premda danas možda malo manje korišten, u radu je opisano i komuniciranje putem Chata, ali i forumi koji su danas nude svakakve sadržaje, ljudi mogu diskutirati o svemu, mogu savjetovati druge ljude ili tražiti od njih savjete. U radu se također govori o „Audience respons tools“ koji je ljudima znatno pomogao u glasanju, odnosu profesor – student, u industriji i organizacijama pa čak i u kvizovima koje ljudi svakodnevno gledaju na svojim TV prijamnicima. Uz sav navedeni sadržaj priložene su i slike. Zadnji dio rada jest zaključak, te nakon njega slijedi literatura.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti