Pregled bibliografske jedinice broj: 612082
Obrazovanje za održivi razvoj
Obrazovanje za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj. Lifelong learning for sustainable development, Svezak 2 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 29-35 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 612082 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje za održivi razvoj
(Education for Sustainable Sevelopment)
Autori
Mrnjaus, Kornelija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj. Lifelong learning for sustainable development, Svezak 2
/ Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 29-35
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje ; održivi razvoj ; preusmjeravanje obrazovanja ; desetljeće obrazovanja za održivi razvoj
(education ; sustainable development ; reorienting education ; decade of education for sustainable education)
Sažetak
Desetljeće obrazovanja za održivi razvoj 2005-2015 inicijativa je UN-a pokrenuta s vizijom svijeta u kojem će svi imati pristup kvalitetnom obrazovanju. Obrazovanje za održivi razvoj je u osnovi obrazovanje o vrijednostima, s poštovanjem u središtu: poštovanje drugih, uključujući sadašnje i buduće generacije, razlika i raznolikosti, okoline, izvora planete koju nastanjujemo. Obrazovanje nas osposobljuje da razumijemo sebe i druge i naše veze sa širim prirodnim i društvenim okruženjem, a ovo razumijevanje služi kao trajna osnova za izgradnju poštovanja. Usporedo s osjećajem za pravdu, odgovornost, istraživanje i dijalog, obrazovanje za održivi razvoj teži tome da nas pokrene da usvojimo ponašanja i prakse koje osposobljavaju sve da žive potpun život bez da su lišeni osnovnog. U radu se iznose osnovna obilježja obrazovanja za održivi razvoj te zahtjevi vezani uz preusmjeravanje postojećeg obrazovanja kako bi se ostvarili ciljevi održivog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija