Pregled bibliografske jedinice broj: 612061
Interkulturalna osjetljivost i interkulturalne kompetencije budućih pedagoga, odgajatelja, učitelja i nastavnika – studenata Sveučilišta u Rijeci
Interkulturalna osjetljivost i interkulturalne kompetencije budućih pedagoga, odgajatelja, učitelja i nastavnika – studenata Sveučilišta u Rijeci // Pedagogija i kultura. Svezak 1 / Hrvatić, N. ; Klapan, A. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 314-321 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 612061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalna osjetljivost i interkulturalne kompetencije budućih pedagoga, odgajatelja, učitelja i nastavnika – studenata Sveučilišta u Rijeci
(Intercultural sensitivity and intercultural competencies of future pedagogues, pre-school educators, primary and secondary school teachers – students at University of Rijeka)
Autori
Mrnjaus, Kornelija ; Rončević, Nena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija i kultura. Svezak 1
/ Hrvatić, N. ; Klapan, A. - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 314-321
ISBN
978-953-99167-4-7
Skup
Pedagogija i kultura. Drugi kongres pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interkulturalnost; odgoj; obrazovanje; kompetencije; studenti; Sveučilište u Rijeci
(interculturality; education; training; competences; students; University of Rijeka)
Sažetak
Autorice u radu prezentiraju rezultate dijela istraživanja „Interkulturalne kompetencije― provedenog krajem 2011. godine s ciljem ispitivanja interkulturalne osjetljivosti i interkulturalnih kompetencija studenata preddiplomskih studija pedagogije, predškolskog odgoja i obrazovanja, učiteljskog studija i nastavničkih smjerova na Filozofskom i Učiteljskom fakultetu u Rijeci. Autorice polaze od pretpostavke da su interkulturalne kompetencije neophodne za promociju i poučavanje jednakosti, razumijevanja i prihvaćanja različitosti poštovanja ljudskih prava. Multinacionalno i multikulturno okruženje u kojem će sadašnji studenti u budućnosti raditi (prema popisu stanovništva iz 2001. godine u Republici Hrvatskoj žive dvadeset i dvije nacionalne manjine, a nakon ulaska u EU može se očekivati veća migracija stanovništva i dodir s različitim kulturama) iziskivat će od njih visoko razvijene interkulturalne kompetencije za uspješno obavljanje vlastitog posla te za edukaciju budućih građana.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka