Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 611892

Nastava - stavovi učitelja i nastavnika


Peko, Anđelka
Nastava - stavovi učitelja i nastavnika // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 4; 461-479 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 611892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava - stavovi učitelja i nastavnika
(Teaching - Teachers' Attitudes)

Autori
Peko, Anđelka

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 61 (2012), 4; 461-479

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
nastava; stavovi nastavnika; stavovi učitelja
(teaching; teachers' attitudes; teaching concepts)

Sažetak
Traženje nove strategije obrazovanja u Republici Hrvatskoj prisutno je desetljeće. Niz dokumenata zalaže se za napuštanje paradigme poučavanje-učenje te podržavanje drukčijega koncepta nastave. Važno je pozitivno određenje učitelja i nastavnika prema drukčijoj paradigmi nastave utemeljene na novijim teorijama učenja. Istraživanje nastave u osnovnim školama Osijeka i Slavonskog Broda provedeno je s ciljem analize stavova prema nastavi kod učitelja razredne nastave i nastavnika (profesora) predmetne nastave te utvrđivanju postojanja razlika prema nastavi između učitelja i nastavnika (profesora) kao i razlika između mlađih i starijih učitelja i nastavnika. Ispitanici su bili (N=186) učitelji i nastavnici osnovnih škola u Osijeku i Slavonskome Brodu. Dobiveni rezultati ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u rezultatima na Upitniku stavova prema nastavi između učitelja razredne nastave i nastavnika predmetne nastave. Rezultati dalje sugeriraju kako učitelji i nastavnici s više radnog staža češće drže da je postojeći pristup nastavi primjeren i da nema potrebe što mijenjati. Sukladno navedenome potrebno je učitelje i nastavnike uključiti u različite vidove cjeloživotne izobrazbe kako bi prihvatili izazov izgrađivanja drukčije koncepcije nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Anđelka Peko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peko, Anđelka
Nastava - stavovi učitelja i nastavnika // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 4; 461-479 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Peko, A. (2012) Nastava - stavovi učitelja i nastavnika. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (4), 461-479.
@article{article, author = {Peko, An\djelka}, year = {2012}, pages = {461-479}, keywords = {nastava, stavovi nastavnika, stavovi u\v{c}itelja}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Nastava - stavovi u\v{c}itelja i nastavnika}, keyword = {nastava, stavovi nastavnika, stavovi u\v{c}itelja} }
@article{article, author = {Peko, An\djelka}, year = {2012}, pages = {461-479}, keywords = {teaching, teachers' attitudes, teaching concepts}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Teaching - Teachers' Attitudes}, keyword = {teaching, teachers' attitudes, teaching concepts} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font