Pregled bibliografske jedinice broj: 611751
Grbac, B., Meler, M.: Metrika marketinga
Grbac, B., Meler, M.: Metrika marketinga // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 12; x-xx (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 611751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Grbac, B., Meler, M.: Metrika marketinga
(Grbac, B., Meler, M.: Marketing Matrics)
Autori
Lončarić, Dina
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 24
(2012), 12;
X-xx
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
Kritički prikaz
(Review)
Sažetak
Rad predstavlja prikaz knjige "Metrika marketinga", autora Grbac, B. i Meler, M.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Dina Lončarić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus