Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 611745

Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja


Lončarić, Dina; Jurković, Martina
Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja // Društvo i tehnologija 2012. - Dr. Juraj Plenković / Plenković, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2012. str. 61-74 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 611745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja
(The role of e-learning in creating competitive advantage of higher education institution)

Autori
Lončarić, Dina ; Jurković, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija 2012. - Dr. Juraj Plenković / Plenković, M. - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2012, 61-74

ISBN
978-953-6226-23-8

Skup
Društvo i tehnologija 2012. - Dr. Juraj Plenković

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 28.06.2012. - 30.06.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
e-učenje ; konkurentska prednost ; marketing ; visoko obrazovanje
(e-learning ; competitive advantage ; marketing ; higher education)

Sažetak
E-učenje kao oblik stjecanja novih znanja u digitalnom dobu, razvijen pažljivim kombiniranjem tehnologije, smislenog sadržaja i kvalitetnog dizajna procesa učenja, donosi brojne prednosti institucijama visokog obrazovanja, unapređujući njihovu konkurentsku prednost. Konkurentska prednost institucija koje pružaju uslugu visokog obrazovanja definirana je kao strateška prednost jedne institucije u odnosu na ostale unutar sustava visokog obrazovanja. Ona ovisi o zadovoljstvu interesnih skupina koje, ovisno o vlastitim iskustvima, percepcijama i stavovima, promiču glas o određenoj instituciji. Kako bi u dinamičnom okruženju visokoobrazovne institucije ostvarile konkurentsku prednost, nameće se nužnost prilagodbe zahtjevima korisnika, pri čemu primjena novih tehnologija i uvođenje e-učenja može imati važnu ulogu. U radu se prikazuju rezultati istraživanja za stolom i na terenu o neophodnosti uvođenja e-učenja kao važnog strateškog čimbenika u stvaranju konkurentske prednosti, zadovoljstva i lojalnosti studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Martina Jurković (autor)

Avatar Url Dina Lončarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Dina; Jurković, Martina
Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja // Društvo i tehnologija 2012. - Dr. Juraj Plenković / Plenković, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2012. str. 61-74 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lončarić, D. & Jurković, M. (2012) Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja. U: Plenković, M. (ur.)Društvo i tehnologija 2012. - Dr. Juraj Plenković.
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina and Jurkovi\'{c}, Martina}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {61-74}, keywords = {e-u\v{c}enje, konkurentska prednost, marketing, visoko obrazovanje}, isbn = {978-953-6226-23-8}, title = {Uloga e-u\v{c}enja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja}, keyword = {e-u\v{c}enje, konkurentska prednost, marketing, visoko obrazovanje}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina and Jurkovi\'{c}, Martina}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {61-74}, keywords = {e-learning, competitive advantage, marketing, higher education}, isbn = {978-953-6226-23-8}, title = {The role of e-learning in creating competitive advantage of higher education institution}, keyword = {e-learning, competitive advantage, marketing, higher education}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font