Pregled bibliografske jedinice broj: 611745
Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja
Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja // Društvo i tehnologija 2012. - Dr. Juraj Plenković / Plenković, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2012. str. 61-74 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 611745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti
institucije visokog obrazovanja
(The role of e-learning in creating competitive
advantage of higher education institution)
Autori
Lončarić, Dina ; Jurković, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2012. - Dr. Juraj Plenković
/ Plenković, M. - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2012, 61-74
ISBN
978-953-6226-23-8
Skup
Društvo i tehnologija 2012. - Dr. Juraj Plenković
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 28.06.2012. - 30.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-učenje ; konkurentska prednost ; marketing ; visoko obrazovanje
(e-learning ; competitive advantage ; marketing ; higher education)
Sažetak
E-učenje kao oblik stjecanja novih znanja u digitalnom dobu, razvijen pažljivim kombiniranjem tehnologije, smislenog sadržaja i kvalitetnog dizajna procesa učenja, donosi brojne prednosti institucijama visokog obrazovanja, unapređujući njihovu konkurentsku prednost. Konkurentska prednost institucija koje pružaju uslugu visokog obrazovanja definirana je kao strateška prednost jedne institucije u odnosu na ostale unutar sustava visokog obrazovanja. Ona ovisi o zadovoljstvu interesnih skupina koje, ovisno o vlastitim iskustvima, percepcijama i stavovima, promiču glas o određenoj instituciji. Kako bi u dinamičnom okruženju visokoobrazovne institucije ostvarile konkurentsku prednost, nameće se nužnost prilagodbe zahtjevima korisnika, pri čemu primjena novih tehnologija i uvođenje e-učenja može imati važnu ulogu. U radu se prikazuju rezultati istraživanja za stolom i na terenu o neophodnosti uvođenja e-učenja kao važnog strateškog čimbenika u stvaranju konkurentske prednosti, zadovoljstva i lojalnosti studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci