Pregled bibliografske jedinice broj: 611541
Izazovi i prilike kataloške maloprodaje
Izazovi i prilike kataloške maloprodaje // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. (ur.).
Osijek, 2012. str. 113-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 611541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi i prilike kataloške maloprodaje
(Challenges and opportunities of catalogue retailing)
Autori
Bezić, Heri ; Vojvodić, Katija ; Gjanović, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
/ Segetlija, Zdenko et al. - Osijek, 2012, 113-124
Skup
12. međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.10.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kataloška maloprodaja ; kupovno ponašanje ; motivi kupnje ; višekanalna maloprodaja
(catalogue retailing ; shopping behaviour ; shopping motives ; multichannel retailing)
Sažetak
Suvremeno maloprodajno okruženje obilježavaju novi prodavaonički i izvanprodavaonički maloprodajni formati, široki spektar novih proizvoda, uporaba novih informacijskih i komunikacijskih tehnologija i, posljedično, promjene u ponašanju kupaca. Kataloška maloprodaja je oblik maloprodaje izvan prodavaonica koji ima dugu povijest u Sjevernoj Americi i Europi. Prethodna istraživanja pokazuju da je pogodnost primarni motiv koji se vezuje uz katalošku kupnju. Ostali motivi uključuju rekreativne elemente, ponuđene proizvode, usluge narudžbe i percipiranu vrijednost. Sve veća konkurencija prodavaoničkih i izvanprodavaoničkih maloprodajnih formata pred kataloške maloprodavače stavlja izazove povećanja zadovoljstva kupaca, povećanja prodaje i zadržavanja lojalnosti kupaca. Kako bi opstali u dinamičnom maloprodajnom okruženju kataloški maloprodavači moraju prilagoditi svoje maloprodajne koncepte izmijenjenim tržišnim uvjetima. Temeljni je cilj ovoga rada analizirati razvoj kataloške maloprodaje i preobrazbu kataloških maloprodavača u integrirane višekanalne maloprodavače orijentirane prema kupcima. Koristeći prednosti pojedinog kanala i nadilazeći njegove slabosti, integrirani višekanalni pristup potrošačima podrazumijeva bolje zadovoljenje potreba kupaca. U tom se kontekstu razmatraju i temeljna pitanja u vezi s prednostima i izazovima višekanalnog maloprodajnog poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Dubrovniku