Pregled bibliografske jedinice broj: 611447
Temeljna odgojno-obrazovna postignuća izvannastavne aktivnosti voćarske grupe u sklopu školskog voćnjaka
Temeljna odgojno-obrazovna postignuća izvannastavne aktivnosti voćarske grupe u sklopu školskog voćnjaka // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 2; 39-43 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 611447 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljna odgojno-obrazovna postignuća izvannastavne aktivnosti voćarske grupe u sklopu školskog voćnjaka
(Educational achievements (competencies) through the extra-curricular activity „fruit growing“ within the project school orchard)
Autori
Crnčec, Dražen
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 2
(2011), 2;
39-43
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
temeljne kompetencije; izvannastavna aktivnost; školski kurikulum; voćarstvo; praktičan radtemeljne kompetencije; izvannastavna aktivnost; školski kurikulum; voćarstvo; praktičan rad
(basic competencies; extra-curricular activity; school curriculum; fruit growing; practical work)
Sažetak
Razvijanje temeljnih kompetencija učenika odvija se kroz redovitu nastavu, ali i kroz izvannastavne aktivnosti. Cilj rada jest promotriti osnovne dokumente MZOŠ-a kroz prizmu prilagođavanja promjenama suvremenog društva, odnosno pomaku u kurikulumu s prenošenja znanja na razvoj kompetencija. Posebno se ističu očekivana odgojno-obrazovna postignuća izvannastavnih aktivnosti, s osvrtom na aktivnosti voćarske grupe u sklopu školskog voćnjaka. U radu su navedeni osnovni ciljevi nacionalnog kurikuluma, s osvrtom na školski kurikulum temeljen na odredbama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama, te ciljevima, svrhom i organizacijskim obilježjima izvannastavnih aktivnosti. U drugom dijelu rada se, na temelju iskustva iz zadnje tri godine u provedbi i rezultata izvannastavne aktivnosti voćarske grupe u Osnovnoj školi Sveti Martin na Muri, pobliže promatra aspekt stjecanja kompetencija učenika, posebice socijalne, poduzetničke i prirodoznanstvene. Također, dan je okvir mogućnosti vrednovanja novih sadržaja utemeljenih na korelacijsko-integracijskim mogućnostima interdisciplinarnih izvannastavnih aktivnosti kao temelju suvremenog nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA