Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 611278

Kupovanje identiteta u suvremenom potrošačkom društvu


Štojs, Tihana
Kupovanje identiteta u suvremenom potrošačkom društvu // Potrošačka kultura i konzumerizam / Snježana Čolić (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2013. str. 149-165


CROSBI ID: 611278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kupovanje identiteta u suvremenom potrošačkom društvu
(Buying an Identity in Contemporary Consumer Society)

Autori
Štojs, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Potrošačka kultura i konzumerizam

Urednik/ci
Snježana Čolić

Izdavač
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
149-165

ISBN
978-953-7964-00-9

Ključne riječi
identitet, potrošačko društvo, marketinška industrija, mladi, brendovi
(identity, consumer society, advertising industry, youth, brands)

Sažetak
U radu se razmatraju razlozi zbog kojih je potrošnja postala jedan od mehanizama za oblikovanje osobnog identiteta u postmodernom vremenu i prikazuju načini na koje pojedinci posjedovanjem dobara stvaraju i održavaju svijest o sebi. Uz pregled promišljanja o povezanosti imanja i bivanja u djelima klasičnih autora, donose se i neki suvremeni sociološki pristupi potrošnji kao i analiza uloge moderne marketinške industrije budući da upravo ona, zahvaljujući prelasku od komunikacije izgrađene oko proizvoda i njegovih funkcionalnih prednosti na komunikaciju koja naglasak stavlja na emocije i želje, značajno jača subjektivne, identitetske funkcije potrošnje. Naposljetku se proučavaju razlozi usmjerenosti marketinške industrije na mlade potrošače koji su uslijed odrastanja u komercijaliziranom svijetu prihvatili brendove kao simboličke alate kojima mogu pričati priče o sebi i kao korisne putokaze za donošenje pravilnih odluka u vremenu preplavljenosti različitim informacijama i mogućnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
194-1941560-1549 - Kulture konzumerizma i održivosti: globalni izazovi socio-kulturnom razvoju RH (Čolić, Snježana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tihana Štojs Brajković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štojs, Tihana
Kupovanje identiteta u suvremenom potrošačkom društvu // Potrošačka kultura i konzumerizam / Snježana Čolić (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2013. str. 149-165
Štojs, T. (2013) Kupovanje identiteta u suvremenom potrošačkom društvu. U: Snježana Čolić (ur.) Potrošačka kultura i konzumerizam. Zagreb, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, str. 149-165.
@inbook{inbook, author = {\v{S}tojs, Tihana}, year = {2013}, pages = {149-165}, keywords = {identitet, potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, marketin\v{s}ka industrija, mladi, brendovi}, isbn = {978-953-7964-00-9}, title = {Kupovanje identiteta u suvremenom potro\v{s}a\v{c}kom dru\v{s}tvu}, keyword = {identitet, potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, marketin\v{s}ka industrija, mladi, brendovi}, publisher = {Institut dru\v{s}tvenih znanosti Ivo Pilar}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{S}tojs, Tihana}, year = {2013}, pages = {149-165}, keywords = {identity, consumer society, advertising industry, youth, brands}, isbn = {978-953-7964-00-9}, title = {Buying an Identity in Contemporary Consumer Society}, keyword = {identity, consumer society, advertising industry, youth, brands}, publisher = {Institut dru\v{s}tvenih znanosti Ivo Pilar}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font