Pregled bibliografske jedinice broj: 611133
Uloga organiziranih aktivnosti u kulturnom životu učenika
Uloga organiziranih aktivnosti u kulturnom životu učenika // Živat i škola:časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 28 (2) (2012), 188-203 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 611133 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga organiziranih aktivnosti u kulturnom životu učenika
(The Role of Activities in the Cultural Lives of Pupils)
Autori
Pejić Papak, Petra ; Vidulin-Orbanić, Sabina ; Rončević, Anita
Izvornik
Živat i škola:časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 28 (2)
(2012);
188-203
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
kultura ; kulturne aktivnosti ; kulturne ustanove ; slobodno vrijeme ; učenici
(culture ; cultural activities ; cultural institutions ; leisure time ; pupils)
Sažetak
U ovom radu analiziran je pojam kulture, kao složena i višeznačna cjelina. Predmet istraživanja bio je usmjeren na posjete učenika kulturnim ustanovama ( kazalište, muzeji, galerije, knjižnice, kino) te njihovo uključivanje u programe koje te ustanove nude. 343 učenika osnovnoškolske dobi odgovorima je iskazalo mjeru učestalosti posjeta kulturnim ustanovama iz koje je vidljivo da knjižnicu najčešće posjećuju (63 % učenika više od 10 puta godišnje) dok su posjete galeriji rijetke (61% nikada nije bilo u galeriji) i to isključivo među učenicima koji polaze likovne aktivnosti. Utvrđeno je da školski prijatelji (24, 8%) i roditelji (22, 7%) svojim informacijama najčešće utječu na uključivanje ostalih učenika u kulturne aktivnosti.Ukazuje se na pridavanje značaja daljnjem pružanju podrške školama (39% učenika izjavilo je da najčešće posjećuje kulturne ustanove sa školom) kako bi utjecale na posjete učenika kulturnim ustanovama. Zaključuje se da posebnu pozornost treba posvetiti organizaciji i planiranju aktivnosti te programskih sadržaja kako bi se zadovoljili i proširili kulturni interesi djece. To se može postići obogaćivanjem sadržajne ponude kulturnih zbivanja unutar kulturnih ustanova, pružanjem pravovremenih i korisnih informacija o aktivnostima i zbivanjima (uz učestaliju promidžbu medijima jer prema procjeni ispitanika ona izostaje) te profesionalnom organizacijom i provedbom aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Rijeci
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA Emerald Management Reviews database, United Kingdom Ulrich Serials Analysis System, USA Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH