Pregled bibliografske jedinice broj: 611123
Suvremeni školski menadžment – izazov za osnovne i srednje škole
Suvremeni školski menadžment – izazov za osnovne i srednje škole // Društvo i tehnologija Society and Technology 2012- Dr. Juraj Plenković / Darja Mustić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2012. str. 380-386 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 611123 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni školski menadžment – izazov za osnovne i srednje škole
(Modern school management - a challenges for primary and secondary schools)
Autori
Juraković, Linda ; Tatković, Nevenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija Society and Technology 2012- Dr. Juraj Plenković
/ Darja Mustić - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2012, 380-386
Skup
Society and Technology 2012- Dr. Juraj Plenković
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 28.06.2012. - 30.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
škole; menadžment; stručni tim; interdisciplinarnost; transdisciplinarnost
(school management; professional staff; interdisciplinarity; transdisciplinarity)
Sažetak
Autorice problematiziraju poziciju osnovne i srednje škole u svjetlu suvremenih shvaćanja menadžmenta. Tradicionalnu ulogu osnovnih i srednjih škola koju označavaju kao mjesto izvršenja zadanoga odgojno-obrazovnog programa, autori transformiraju u ulogu društvenoga entiteta koji komunicira sa svim ostalim društvenim segmentima i procesima, za što im je neophodan suvremeni ekipirani i društveno priznati menadžment. Pod pojmom menadžment autori podrazumijevaju stručni tim na čelu s ravnateljem, koncipiran na načelima interdisciplinarnosti i transdisciplinarnosti. Svoje teze apliciraju na primjeru jedne uže lokalne sredine. Cilj je istraživanja bio sagledati kompetencije ravnatelja u osnovnim i srednjim školama u domeni upravljanja školom i školskom klimom služeći se znanstvenim metodama istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli