Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 610894

Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi


Vujičić, Lidija
Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi, 2009. (ostalo).


CROSBI ID: 610894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi
(The fundamental starting point of the framework curriculum early and pre-school education and his position in the draft National Curriculum Framework for Preschool and general compulsory education in primary and secondary school)

Autori
Vujičić, Lidija

Izvornik
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2009

Ključne riječi
dijete; kurikulum; kontekst; rani i predškolski odgoj i obrazovanje;
(child; curriculum; context; early and preschool education)

Sažetak
U promišljanju o kurikulumu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja prije svega treba imati na umu da je riječ o početnoj razini odgojno-obrazovnog sustava. Suvremene znanstvene spoznaje o dječjem razvoju i mogućnostima njihova odgoja i obrazovanja toliko su promijenile sliku o djetetu da je većina znanstvenika naziva novom paradigmom. Sve to uvjetuje i drugačije pozicioniranje i raspravljanje o ovoj razini odgojno-obrazovnog sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Lidija Vujičić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Vujičić, Lidija
Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi, 2009. (ostalo).
Vujičić, L. (2009) Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi. Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2009}, keywords = {dijete, kurikulum, kontekst, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje, }, title = {Temeljna polazi\v{s}ta okvirnog kurikuluma ranog i pred\v{s}kolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za pred\v{s}kolski odgoj i op\'{c}e obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj \v{s}koli}, keyword = {dijete, kurikulum, kontekst, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje, } }
@unknown{unknown, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2009}, keywords = {child, curriculum, context, early and preschool education}, title = {The fundamental starting point of the framework curriculum early and pre-school education and his position in the draft National Curriculum Framework for Preschool and general compulsory education in primary and secondary school}, keyword = {child, curriculum, context, early and preschool education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font