Pregled bibliografske jedinice broj: 610894
Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi
Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi, 2009. (ostalo).
CROSBI ID: 610894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi
(The fundamental starting point of the framework curriculum early and pre-school education and his position in the draft National Curriculum Framework for Preschool and general compulsory education in primary and secondary school)
Autori
Vujičić, Lidija
Izvornik
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2009
Ključne riječi
dijete; kurikulum; kontekst; rani i predškolski odgoj i obrazovanje;
(child; curriculum; context; early and preschool education)
Sažetak
U promišljanju o kurikulumu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja prije svega treba imati na umu da je riječ o početnoj razini odgojno-obrazovnog sustava. Suvremene znanstvene spoznaje o dječjem razvoju i mogućnostima njihova odgoja i obrazovanja toliko su promijenile sliku o djetetu da je većina znanstvenika naziva novom paradigmom. Sve to uvjetuje i drugačije pozicioniranje i raspravljanje o ovoj razini odgojno-obrazovnog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija