Pregled bibliografske jedinice broj: 610875
Suvremena istraživanja kulture odgojno-obrazovne ustanove: diskurs razvoja čovjeka
Suvremena istraživanja kulture odgojno-obrazovne ustanove: diskurs razvoja čovjeka // Pedagogija i kultura ; Svezak 1 / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 431-440
CROSBI ID: 610875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremena istraživanja kulture odgojno-obrazovne ustanove: diskurs razvoja čovjeka
(Contemporary research of the culture of educational institution: the discourse of human development)
Autori
Vujičić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija i kultura ; Svezak 1
Urednik/ci
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita
Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
431-440
ISBN
978-953-99167-4-7
Ključne riječi
istraživanje, kultura odgojno-obrazovne ustanove, mreže, profesionalni razvoj, učitelj, umrežavanje,
(research, culture of educational institution, network, professional development, teacher, networking,)
Sažetak
Autorica određuje kulturu odgojno-obrazovne ustanove kao postignuće jedne organizirane zajednice koja smatra da je kontinuirano istraživanje odgojno-obrazovne prakse put ka njezinom dubljem razumijevanju i mijenjanju, uvažava, čak i zahtijeva, potrebu kontinuirane dvosmjerne komunikacije i recipročnih odnosa djece, odraslih i okruženja za učenje, te ističe važnost zajedničkog življenja i učenja svih sudionika. Iz te perspektive o odgojno-obrazovnim ustanovama promišlja kao o dinamičnim, živućim sustavima prepoznatljivim po međusobnim odnosima ljudi, njihovom zajedničkom radu, upravljanju ustanovom, organizacijskom i fizičkom okruženju te stupnju usmjerenosti na kontinuirano učenje i istraživanje odgojno-obrazovne prakse. U propitivanju suvremenih dosega u istraživanju kulture ustanove osnovno polazište jest u sukonstruktivističkom pristupu istraživanju odgojno-obrazovne prakse. Težište je na spoznajama koje afirmiraju značaj kulture kao složenog multidimenzionalnog fenomena koji se nužno povezuje s propitivanjem kvalitete utjecaja iste na institucijski kontekst življenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Lidija Vujičić
(autor)