Pregled bibliografske jedinice broj: 610837
Uloga dr. Franje Tuđmana u pohrvaćivanju školskih programa i udžbenika
Uloga dr. Franje Tuđmana u pohrvaćivanju školskih programa i udžbenika // Moslavačko zrcalo, 2 (2012), 1-2; 109-121 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 610837 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga dr. Franje Tuđmana u pohrvaćivanju školskih programa i udžbenika
(Role of the Franjo Tudjman in croatization of Croatian Curriculum and manual books)
Autori
Pavličević, Dragutin
Izvornik
Moslavačko zrcalo (1848-090X) 2
(2012), 1-2;
109-121
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
hrvatska povijest; Franjo Tuđman; školski program; udžbenici
(Croatian History; Franjo Tudman; Curriculum; manual books)
Sažetak
Autor se u članku osvrće na bavljenje Franje Tuđmana političkom poviješću koja ga je dovela do mjesta IHRP i predavača novije povijesti na Fakultetu političkih znanosti. Na temelju osobnih iskustava analiziraju se nastojanja Tuđmana za promjenu položaja hrvatske povijesti u nastavi, nakon što mu je onemogućen rad u službenim institucijama, Tuđman se okrenuo Matici hrvatskoj gdje je bio pročelnikom povjerenstva za povijest. U svojim nastojanjima za kroatizacijom nastave 1971. objavio je kritiku programa povijesti u Kritici, te na Savjetovanju u svibnju, zapažen referat o položaju hrvatske povijesti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-1940657-0652 - Manjine u Hrvatskoj i Hrvati u okolnim zemljama: povijesni identiteti (Pavličević, Dragutin, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Dragutin Pavličević
(autor)