Pregled bibliografske jedinice broj: 610828
Centar za istraživanje djetinjstva
Centar za istraživanje djetinjstva, 2012. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 610828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Centar za istraživanje djetinjstva
(The Centre for Childhood Research)
Autori
Vujičić, Lidija
Izvornik
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2012
Ključne riječi
dijete; djetinjstvo; istraživanje; rani i predškolski odgoj; primarno obrzovanje
(child; childhood; early and preschool education; primary school education)
Sažetak
CENTAR ZA ISTRAŽIVANJE DJETINJSTVA «Najbolji način predviđanja budućnosti jest njezino stvaranje». Peter Drucker. Senat Sveučilišta u Rijeci na svojoj 41. sjednici održanoj 17. srpnja 2012. dao je suglasnost na Odluku Fakultetskog vijeća Učiteljskog fakulteta od 9. srpnja 2012. o osnivanju Centra za istraživanje djetinjstva. Svrha osnivanja i djelovanja Centra kao ustrojbene jedinice Učiteljskog fakulteta u Rijeci dvojaka je: 1. Osnaživanje interdisciplinarnih istraživanja u području djetinjstva (posebno do desete godine života djeteta) u cilju promicanja prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i primarnog obrazovanja u uvjetima suvremenog institucijskog djetinjstva. Usmjereni smo na propitivanje postojećih i razvoju novih znanja utemeljenih na istraživačkim pristupima primjerenim ovim odgojno-obrazovnim kontekstima. 2. Stvaranje mjesta podrške za daljnji razvoj profesionalnog identiteta stručnjaka i znanstvenika u području ranog i predškolskog odgoja i primarnog obrazovanja. Uloga trajnog stručnog usavršavanja i cjeloživotnog učenja ključna je pretpostavka za razvoj i konsolidaciju profesionalnog identiteta. U tom cilju Centar funkcionira kao svojevrsni poligon za razvoj „zajednice teorijskog i praktičnog rada“, i omogućuje trajni pristup praktičara akademskoj zajednici organizacijom istraživačkih seminara i periodičnim „večerima partnerstva“ s gostujućim predavačima, polugodišnjim konferencijama posvećenima unapređivanju rada u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija