Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 610725

Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom


Vuković, Maja
Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 610725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom
(Changing students' misconceptions about learning and memory: Contribution of personality traits and motivation for self-regulation)

Autori
Vuković, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.12

Godina
2012

Stranica
59

Mentor
Rončević Zubković, Barbara

Ključne riječi
pogrešna uvjerenja; osobine ličnosti; samoregulacija; ciljne orijentacije
(misconceptions; personality traits; self-regulation; goal orientations)

Sažetak
Pogrešna uvjerenja (miskoncepcije) se definiraju kao uvjerenja koja su održiva unatoč suprotnosti s poznatim dokazima, a često proizlaze iz godina životnog iskustva. Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi imaju li studenti pogrešna uvjerenja o učenju i pamćenju, mijenjaju li se se ta uvjerenja nakon odslušanog kolegija Edukacijska psihologija 1 te koliko su studenti sigurni u svoja uvjerenja prije i nakon slušanja kolegija koji se bavi tim temama. Drugi je cilj istraživanja bio utvrditi imaju li osobine ličnosti (Petofaktorskog modela) i motivacijske komponente samoreguliranog učenja efekt na promjenu studentskih uvjerenja. U istraživanju su sudjelovali studenti 1. godine diplomskih studija Filozofskog fakulteta u Rijeci (akademska godina 2011/2012.) koji slušaju nastavnički modul (24 M, 74 Ž). Rezultati su pokazali da se nakon odslušanog kolegija Edukacijska psihologija 1 broj pogrešnih uvjerenja o učenju i pamćenju kod studenata smanjio s 29.39 % na 24.54%, ali da se sigurnost i u točan i u netočan odgovor povećala nakon odslušanog kolegija. Također se pokazalo da osobine ličnosti i motivacijske komponente samoregulacije nisu značajni prediktori promjene uvjerenja o učenju i pamćenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-1301676-2381 - Kognitivni, metakognitivni i motivacijski čimbenici čitanja i učenja (Kolić-Vehovec, Svjetlana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Vuković, Maja
Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
Vuković, M. (2012) 'Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukovi\'{c}, Maja}, year = {2012}, pages = {59}, keywords = {pogre\v{s}na uvjerenja, osobine li\v{c}nosti, samoregulacija, ciljne orijentacije}, title = {Mijenjanje studentskih uvjerenja o u\v{c}enju i pam\'{c}enju: doprinos osobina li\v{c}nosti i motivacije za samoregulacijom}, keyword = {pogre\v{s}na uvjerenja, osobine li\v{c}nosti, samoregulacija, ciljne orijentacije}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukovi\'{c}, Maja}, year = {2012}, pages = {59}, keywords = {misconceptions, personality traits, self-regulation, goal orientations}, title = {Changing students' misconceptions about learning and memory: Contribution of personality traits and motivation for self-regulation}, keyword = {misconceptions, personality traits, self-regulation, goal orientations}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font