Pregled bibliografske jedinice broj: 610725
Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom
Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 610725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom
(Changing students' misconceptions about learning and memory: Contribution of personality traits and motivation for self-regulation)
Autori
Vuković, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.12
Godina
2012
Stranica
59
Mentor
Rončević Zubković, Barbara
Ključne riječi
pogrešna uvjerenja; osobine ličnosti; samoregulacija; ciljne orijentacije
(misconceptions; personality traits; self-regulation; goal orientations)
Sažetak
Pogrešna uvjerenja (miskoncepcije) se definiraju kao uvjerenja koja su održiva unatoč suprotnosti s poznatim dokazima, a često proizlaze iz godina životnog iskustva. Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi imaju li studenti pogrešna uvjerenja o učenju i pamćenju, mijenjaju li se se ta uvjerenja nakon odslušanog kolegija Edukacijska psihologija 1 te koliko su studenti sigurni u svoja uvjerenja prije i nakon slušanja kolegija koji se bavi tim temama. Drugi je cilj istraživanja bio utvrditi imaju li osobine ličnosti (Petofaktorskog modela) i motivacijske komponente samoreguliranog učenja efekt na promjenu studentskih uvjerenja. U istraživanju su sudjelovali studenti 1. godine diplomskih studija Filozofskog fakulteta u Rijeci (akademska godina 2011/2012.) koji slušaju nastavnički modul (24 M, 74 Ž). Rezultati su pokazali da se nakon odslušanog kolegija Edukacijska psihologija 1 broj pogrešnih uvjerenja o učenju i pamćenju kod studenata smanjio s 29.39 % na 24.54%, ali da se sigurnost i u točan i u netočan odgovor povećala nakon odslušanog kolegija. Također se pokazalo da osobine ličnosti i motivacijske komponente samoregulacije nisu značajni prediktori promjene uvjerenja o učenju i pamćenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-1301676-2381 - Kognitivni, metakognitivni i motivacijski čimbenici čitanja i učenja (Kolić-Vehovec, Svjetlana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Barbara Rončević Zubković
(mentor)