Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 610620

Kulturna i javna djelatnost škole- partnerski pristup


Pažin- Ilakovac, Ružica
Kulturna i javna djelatnost škole- partnerski pristup // Pedagogija i kultura / Ljubetić, M. ; Zrilić, S. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 193-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 610620 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kulturna i javna djelatnost škole- partnerski pristup
(Cultural and Public School Activities - a Partnership Approach)

Autori
Pažin- Ilakovac, Ružica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija i kultura / Ljubetić, M. ; Zrilić, S. - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 193-203

ISBN
978-953-99167-6-1

Skup
Pedagogija i kultura

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kulturna i javna djelatnost škole; partnerstvo; prepoznatljivost školskoga
(cultural and public school activities; partnership; recognizable school curriculum;)

Sažetak
Višesloţna je povezanost škole i kulture, a mogušnosti utjecaja te povezanosti na odgoj djeteta/uţenika mnogobrojne. U obogašivanju djelatnosti škole drugim aktivnostima osim nastave, pedesetih se godina prošloga stolješa u njezinoj organizacijskoj strukturi pojavljuje naziv kulturna i javna djelatnost škole, o kojoj se i danas vešinom govori kao o epifenomenološkome pojmu u odgoju i obrazovanju. U izgradnji (sukonstrukciji) suvremenoga školskoga kurikuluma naglašava se potreba suradnje s roditeljima i lokalnom zajednicom uz partnerski pristup. Kako se u kulturnoj i javnoj djelatnosti škole potiţe takva suradnja, tako se u tome „sporednom“ podruţju odgojnoobrazovnoga rada otvaraju mogušnosti za razvoj suradniţkih odnosa svih (su)dionika kurikuluma prema partnerskima. Kulturna i javna djelatnost sve više doprinosi prepoznatljivosti suvremene škole. U ovome se radu razmatraju neke odrednice tog aspekta djelovanja škole, uvidom u teorijske i zakonske izvore koji je opisuju te u dokumentaciju prigodnog uzorka 10 škola. U dokumentaciji ovih škola mogu se uoţiti sliţnosti, ali i odreŤene razliţitosti (prepoznatljivost) u programima kulturne i javne djelatnosti ; djelomice je prisutno ukljuţivanje roditelja i lokalne zajednice, uz uoţljiv prostor za više njihovoga sudjelovanja. U promjenama kojima teţi hrvatska škola prepoznaje se vaţnost propitivanja tih programa te u njihovome kurikulumskome oblikovanju potreba veše ukljuţenosti roditelja i lokalne zajednice. Takvom poţeljnom partnerskom strukturiranju uţenikova okruţja svojim radom uvelike mogu doprinijeti i školski pedagozi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ružica Pažin-Ilakovac (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Pažin- Ilakovac, Ružica
Kulturna i javna djelatnost škole- partnerski pristup // Pedagogija i kultura / Ljubetić, M. ; Zrilić, S. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 193-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pažin- Ilakovac, R. (2012) Kulturna i javna djelatnost škole- partnerski pristup. U: Ljubetić, M. & Zrilić, S. (ur.)Pedagogija i kultura.
@article{article, author = {Pa\v{z}in- Ilakovac, Ru\v{z}ica}, year = {2012}, pages = {193-203}, keywords = {kulturna i javna djelatnost \v{s}kole, partnerstvo, prepoznatljivost \v{s}kolskoga}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Kulturna i javna djelatnost \v{s}kole- partnerski pristup}, keyword = {kulturna i javna djelatnost \v{s}kole, partnerstvo, prepoznatljivost \v{s}kolskoga}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pa\v{z}in- Ilakovac, Ru\v{z}ica}, year = {2012}, pages = {193-203}, keywords = {cultural and public school activities, partnership, recognizable school curriculum, }, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Cultural and Public School Activities - a Partnership Approach}, keyword = {cultural and public school activities, partnership, recognizable school curriculum, }, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font