Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 610604

Didaktički i metodički pluralizam nastave i učenja


Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Pažin-Ilakovac Ružica
Didaktički i metodički pluralizam nastave i učenja // Suvremeni didaktički izazov
Subotica, Srbija, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 610604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktički i metodički pluralizam nastave i učenja
(Didactic and methodological pluralism of teaching and learning)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Pažin-Ilakovac Ružica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Suvremeni didaktički izazov

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 23.09.2010. - 25.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Nastava; učenje; metode; didaktički i metodički pluralizam
(Teaching; learning; methods; didactic and methodological pluralism2)

Sažetak
Ako dobro učenje promatramo kao konstruktivno, kumulativno, saradničko i samoregulirajuće, onda su moguće metodičke kompetencija učenika sadržane u kombinaciji iskustvenog i aktivnog učenja, gdje učenici uče kako izabrati optimalnu metodu učenja, rješavati probleme i planirati učenje. Stoga je ovaj rad orijentiran na didaktički i metodički pluralizam nastave i učenja. Cilj je ispitati koliko su nastava i učenje oblikovani u skladu s tim pluralnim stremljenjima, prema procjenama stručnih suradnika iz 89 osnovnih škola. Rezultati su pokazali da se nastava u obuhvaćenim školama okreće prema smislenom, umjesto verbalnom učenju, opada dominacija frontalnog rada, a rastu suradnički poticaji. Najmanje, ili vrlo rijetko, se primjenjuju metode vezane za zauzimanje stajališta, poticanje kritičkog mišljenja, kreativnosti, eksperimentiranja, učenja kroz igru i diskusiju te metaplanski i meditativni pristupi. Nastava se najviše ostvaruje metodama predavanja i razgovora, uz osjetan pokušaj njezina obogaćivanja individualnim i skupnim radom učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Pažin-Ilakovac Ružica
Didaktički i metodički pluralizam nastave i učenja // Suvremeni didaktički izazov
Subotica, Srbija, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Buljubašić-Kuzmanović, V. & Pažin-Ilakovac Ružica (2010) Didaktički i metodički pluralizam nastave i učenja. U: Suvremeni didaktički izazov.
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}-Kuzmanovi\'{c}, Vesna}, year = {2010}, keywords = {Nastava, u\v{c}enje, metode, didakti\v{c}ki i metodi\v{c}ki pluralizam}, title = {Didakti\v{c}ki i metodi\v{c}ki pluralizam nastave i u\v{c}enja}, keyword = {Nastava, u\v{c}enje, metode, didakti\v{c}ki i metodi\v{c}ki pluralizam}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}-Kuzmanovi\'{c}, Vesna}, year = {2010}, keywords = {Teaching, learning, methods, didactic and methodological pluralism2}, title = {Didactic and methodological pluralism of teaching and learning}, keyword = {Teaching, learning, methods, didactic and methodological pluralism2}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font