Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 610591

Pedagog u kurikulumu usmjerenome prema učeniku


Pažin- Ilakovac, Ružica
Pedagog u kurikulumu usmjerenome prema učeniku // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 1-2; 27-41 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 610591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagog u kurikulumu usmjerenome prema učeniku
(School pedagogue in the student centred curriculum)

Autori
Pažin- Ilakovac, Ružica

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 61 (2012), 1-2; 27-41

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
ciljevi; humanistički kurikulum; odrednice; školski pedagog; učenik
(goals; humanistic curriculum; determinants; school-pedagogue; pupil)

Sažetak
Cilj je ovoga rada analiza zakonskih, teorijskih i praktičnih smjernica koje opisuju ulogu školskoga pedagoga u sukonstrukciji kurikuluma usmjerenoga prema učeniku. Analizom i uspoređivanjem prije svega cilja i zadaća koje pojedini zakonski dokumenti te izabrani autori ističu glavnima u radu pedagoga pokušat će se pobliže rasvijetliti njegov razvojni doprinos i participacija naglašeno u mogućnostima neposrednoga pedagoškoga djelovanja prema učeniku. U prvome su dijelu obrazloženi cilj i opća polazišta, u drugome odrednice humanističkoga kurikuluma, u trećemu kurikulum usmjeren prema učeniku i rad školskoga pedagoga, a u četvrtome strategije i sadržaji pedagoga u neposrednome radu s učenicima, s osvrtom na stanje i mogućnosti vrednovanja. Analiza je pokazala vidljive, ali i one prikrivene, još nedovoljno afirmirane mogućnosti za proširivanje i produbljivanje neposrednoga djelovanja pedagoga prema učenicima, uz potrebno propitivanje i prestrukturiranje ukupnoga, a osobito unutarnjega, školskoga rada. U traženju i određivanju novih uloga svih (su)dionika suvremenoga školskoga kurikuluma iznimno je važna pedagogova participacija- njegovim prepoznatljivim razvojno-inovacijskim, ali i neposrednim radom na podršci učenikovu razvoju poštujući kurikulumski duh integracije i partnerstva. Tome bi pridonijelo više istraživanja postojeće prakse u odnosu na teorijsko-zakonske okvire kao i razvoj sustava vrednovanja rada pedagoga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ružica Pažin-Ilakovac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pažin- Ilakovac, Ružica
Pedagog u kurikulumu usmjerenome prema učeniku // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 1-2; 27-41 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Pažin- Ilakovac, R. (2012) Pedagog u kurikulumu usmjerenome prema učeniku. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (1-2), 27-41.
@article{article, author = {Pa\v{z}in- Ilakovac, Ru\v{z}ica}, year = {2012}, pages = {27-41}, keywords = {ciljevi, humanisti\v{c}ki kurikulum, odrednice, \v{s}kolski pedagog, u\v{c}enik}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61}, number = {1-2}, issn = {0037-654X}, title = {Pedagog u kurikulumu usmjerenome prema u\v{c}eniku}, keyword = {ciljevi, humanisti\v{c}ki kurikulum, odrednice, \v{s}kolski pedagog, u\v{c}enik} }
@article{article, author = {Pa\v{z}in- Ilakovac, Ru\v{z}ica}, year = {2012}, pages = {27-41}, keywords = {goals, humanistic curriculum, determinants, school-pedagogue, pupil}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61}, number = {1-2}, issn = {0037-654X}, title = {School pedagogue in the student centred curriculum}, keyword = {goals, humanistic curriculum, determinants, school-pedagogue, pupil} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font