Pregled bibliografske jedinice broj: 610383
Polazišta za brendiranje Slavonije kao turističke destinacije
Polazišta za brendiranje Slavonije kao turističke destinacije // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXV (2012), 2/2012; 363-375 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 610383 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Polazišta za brendiranje Slavonije kao turističke destinacije
(Starting Point for Branding Slavonia as a Tourist Destination)
Autori
Bolfek, Berislav ; Jakičić, Darija ; Lončarić, Biljana
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XXV
(2012), 2/2012;
363-375
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
brend; brendiranje; destinacija; Slavonija; istraživanje turističkog statusa
(brand; branding; destination; Slavonia; research of tourism status)
Sažetak
Brendiranje u turizmu proces je koji izdvaja određenu destinaciju po njezinim karakteristikama, stvarajući identitet destinacije. Pritom se najveći uspjeh postiže isticanjem autentičnosti, a Slavonija u tome ima mnogo potencijala. Stvaranjem međunarodne prepoznatljivosti regije turistički brend privlači ulaganja i stručnu radnu snagu, a posredno djeluje i na povećanje izvoza. U brend se ugrađuju vrijednosti koje trebaju privući pozornost domaćih i stranih turista, odnosno vrijednosti dovoljno privlačne da ih dovedu u posjet destinaciji. To bi trebale biti realno utemeljene vrijednosti. Iako je Slavonija u turističkom smislu nerazvijena regija ona ima realnu perspektivu postati poželjna turistička destinacija. U radu se analiziraju rezultati provedenoga primarnog istraživanja o percepciji koju turisti imaju o Slavoniji kao turističkoj destinaciji. Jedan od ciljeva bio je utvrditi ključne komponente i područja koji bi u budućnosti poslužili kao osnova za definiranje jedinstvenoga brend identiteta Slavonije i stvaranje poželjnoga turističkog ozračja na tom prostoru. Na temelju provedenog istraživanja došlo se do jasnih pokazatelja koji ujedno odražavaju stav turista koji su posjetili Slavoniju, o tome što je čini jedinstvenom i privlačnom za turistička putovanja te koji su elementi njezina jedinstvenoga brend identiteta. Rezultati su pokazali kako snažna pokretačka snaga razvoja turizma na području Slavonije mogu biti proizvodi poput ruralnog turizama, tematska događanja, posebni interesi (biciklizam, pješačenje, lov i ribolov, vjerski turizam), zdravstveni i nautički turizam. Tijekom istraživanja proizašao je i zaključak kako bi se Slavonija trebala usmjeriti ka ciljanoj populaciji. Tako se segmentiranjem dolazi do nekoliko ciljnih skupina poput turista s posebnim interesima, turista koji preferiraju kulturnu baštinu i druge tradicionalne vrijednosti, ljubitelja prirode, rekreativaca i sportaša. Cilj je bio doći do podataka koji bi u budućnosti poslužili kao polazišne točke pri definiranju i izradi projekta brendiranja Slavonije kao turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit
- Sociological Abstracts
- CAB International
- EBSCOhost