Pregled bibliografske jedinice broj: 61018
Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi
Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi // Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 279-286 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 61018 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi
(The Conditions and Perspective of Using the Internet and Electronically Integrated Business Activities in Business-to-Business Marketing: Croatia and Global Trends)
Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Tomašević Lišanin, Marija ; Alfirević Nikša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive
/ Bratko, Stjepan - Varaždin : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000, 279-286
Skup
Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 26.10.2000. - 27.10.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Internet; elektronsko trgovanje; business-to-business marketing; globalizacija
(Internet; electronical trade; business-to-business marketing; globalization)
Sažetak
Elektronsko trgovanje, kao jedna od gospodarski najznačajnijih aplikacija Internet tehnologije već je izazvala svojevrsnu globalnu revoluciju. U gospodarski razvijenom dijelu svijeta, ona sada ulazi u sljedeću, napredniju fazu. Dok se prva faza temeljila na novim i inovativnim načinima pristupa kompanija krajnjim kupcima/korisnicima njihovih proizvoda i usluga, stručnjaci drže da će sljedeća faza razvoja biti obilježena liderstvom i tržišnim uspjesima kompanija koje će Internet tehnologiju pravilno iskoristiti u međusobnim poslovnim odnosima. Premda su rani kreatori i sudionici elektronoskog trgovanja usmjerenog na krajnjeg potrošača/korisnika stvorili i afirmirali modele poslovanja putem Interneta, može se reći da će se puni zamah nove "elektronske ekonomije" ostvariti tek uključivanjem tržišta poslovne potrošnje u spomenute suvremene tržišne razmjenske tijekove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija