Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 61018

Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi


Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Tomašević Lišanin, Marija; Alfirević Nikša
Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi // Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 279-286 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 61018 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi
(The Conditions and Perspective of Using the Internet and Electronically Integrated Business Activities in Business-to-Business Marketing: Croatia and Global Trends)

Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Tomašević Lišanin, Marija ; Alfirević Nikša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan - Varaždin : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000, 279-286

Skup
Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 26.10.2000. - 27.10.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Internet; elektronsko trgovanje; business-to-business marketing; globalizacija
(Internet; electronical trade; business-to-business marketing; globalization)

Sažetak
Elektronsko trgovanje, kao jedna od gospodarski najznačajnijih aplikacija Internet tehnologije već je izazvala svojevrsnu globalnu revoluciju. U gospodarski razvijenom dijelu svijeta, ona sada ulazi u sljedeću, napredniju fazu. Dok se prva faza temeljila na novim i inovativnim načinima pristupa kompanija krajnjim kupcima/korisnicima njihovih proizvoda i usluga, stručnjaci drže da će sljedeća faza razvoja biti obilježena liderstvom i tržišnim uspjesima kompanija koje će Internet tehnologiju pravilno iskoristiti u međusobnim poslovnim odnosima. Premda su rani kreatori i sudionici elektronoskog trgovanja usmjerenog na krajnjeg potrošača/korisnika stvorili i afirmirali modele poslovanja putem Interneta, može se reći da će se puni zamah nove "elektronske ekonomije" ostvariti tek uključivanjem tržišta poslovne potrošnje u spomenute suvremene tržišne razmjenske tijekove.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikša Alfirević (autor)

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Nataša Renko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Tomašević Lišanin, Marija; Alfirević Nikša
Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi // Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 279-286 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Renko, N., Pavičić, J., Tomašević Lišanin, M. & Alfirević Nikša (2000) Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi. U: Bratko, S. (ur.)Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive.
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, editor = {Bratko, S.}, year = {2000}, pages = {279-286}, keywords = {Internet, elektronsko trgovanje, business-to-business marketing, globalizacija}, title = {Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektroni\v{c}ki integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi}, keyword = {Internet, elektronsko trgovanje, business-to-business marketing, globalizacija}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, editor = {Bratko, S.}, year = {2000}, pages = {279-286}, keywords = {Internet, electronical trade, business-to-business marketing, globalization}, title = {The Conditions and Perspective of Using the Internet and Electronically Integrated Business Activities in Business-to-Business Marketing: Croatia and Global Trends}, keyword = {Internet, electronical trade, business-to-business marketing, globalization}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font