Pregled bibliografske jedinice broj: 60973
Okruženje poslovnog marketinga
Okruženje poslovnog marketinga // Poslovni Business to Business marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 9-12
CROSBI ID: 60973 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Okruženje poslovnog marketinga
(Business to Business Market Environment)
Autori
Rocco, Fedor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Poslovni Business to Business marketing
Urednik/ci
Rocco, Fedor
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
1998
Raspon stranica
9-12
ISBN
953-0-30319-X
Ključne riječi
okruženje, posao, tržište, marketing, kapitalizam
(environment, business, market, marketing, capitalism)
Sažetak
Osim tržišta i njegove snage koja izravno utječe na opseg, prirodu i ritam poslovanja, tvrtka mora raspolagati relevantnim informacijama o svom okruženju i poslovnoj klimi. Najvažniji elementi okruženja jesu: gospodarsko, političko, kulturno i tehnološko okruženje. U suvremenom kapitalističkom sustavu (prema kojem tendira i hrvatska ekonomija, zasad još u tranzicijskom stanju) uloga je poslovnog marketinga toliko snažnija koliko država manje intervenira. Upravo je zbog toga istraživanje okruženja isto tako važno kao i istraživanje tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija