Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 609634

Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu


Ferenčić, Martina
Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu // Praktični menadžment, Vol. III (2012), br. 5; 42-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 609634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu
(Marketing communication in a digital world)

Autori
Ferenčić, Martina

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) Vol. III (2012), Br. 5; 42-46

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
novi mediji; Internetske društvene mreže; komunikacijske strategije
(new media; Internet social networks; communication strategies)

Sažetak
Svjedoci smo svakodnevnim očiglednim promjenama u marketinškoj komunikaciji kompanija i njihovih brandova. Tradicionalni mediji nezaustavljivo gube sve više udjela nauštrb novih medija koji su se razvili zahvaljujući suv-remenim informacijskim tehnologijama. Širenjem Interneta na globalnom nivou otvorile su se nove, do tad nezamislive, mogućosti komuniciranja s potrošačima, počevši od blog-ova, foruma, chat-ova itd. sve do današnjeg ubrzanog razvoja društvenih mreža. Klasični komunikacijski alati doživjeli su preobrazbu, prilagodili se suvremenim medijima i postali interaktivni. Potrošači sve više sami kontroliraju svoja iskustva u okviru marketinških komunikacija koje su im namijenjene kao ciljanoj publici, što pred kompanije u ulozi oglašivača stavlja neke sasvim nove izazove s kojima se ranije nisu susretali. Internetske društvene mreže toliko su utjecale na suvremeni način poslovanja da su pokrenule transformaciju, ne samo komunikacijskih, nego i marketinških te poslovnih strategija. Investiranje u oglašavanje uz pomoć novih medija i Internetskih društvenih mreža postalo je obavezni dio u raspodjeli komunikacijskih budžeta, a novi mediji nezaobilazni su dio medija miksa, kako malih tvrtki tako i velikih multinacionalnih kompanija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
PODRAVKA prehrambena industrija d.d. FC "Istraživanje i razvoj

Profili:

Avatar Url Martina Ferenčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Ferenčić, Martina
Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu // Praktični menadžment, Vol. III (2012), br. 5; 42-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Ferenčić, M. (2012) Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu. Praktični menadžment, Vol. III (br. 5), 42-46.
@article{article, author = {Feren\v{c}i\'{c}, Martina}, year = {2012}, pages = {42-46}, keywords = {novi mediji, Internetske dru\v{s}tvene mre\v{z}e, komunikacijske strategije}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {Vol. III}, number = {br. 5}, issn = {1847-8107}, title = {Marketin\v{s}ka komunikacija u digitalnom svijetu}, keyword = {novi mediji, Internetske dru\v{s}tvene mre\v{z}e, komunikacijske strategije} }
@article{article, author = {Feren\v{c}i\'{c}, Martina}, year = {2012}, pages = {42-46}, keywords = {new media, Internet social networks, communication strategies}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {Vol. III}, number = {br. 5}, issn = {1847-8107}, title = {Marketing communication in a digital world}, keyword = {new media, Internet social networks, communication strategies} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font