Pregled bibliografske jedinice broj: 609634
Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu
Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu // Praktični menadžment, Vol. III (2012), br. 5; 42-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 609634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu
(Marketing communication in a digital world)
Autori
Ferenčić, Martina
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) Vol. III
(2012), Br. 5;
42-46
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
novi mediji; Internetske društvene mreže; komunikacijske strategije
(new media; Internet social networks; communication strategies)
Sažetak
Svjedoci smo svakodnevnim očiglednim promjenama u marketinškoj komunikaciji kompanija i njihovih brandova. Tradicionalni mediji nezaustavljivo gube sve više udjela nauštrb novih medija koji su se razvili zahvaljujući suv-remenim informacijskim tehnologijama. Širenjem Interneta na globalnom nivou otvorile su se nove, do tad nezamislive, mogućosti komuniciranja s potrošačima, počevši od blog-ova, foruma, chat-ova itd. sve do današnjeg ubrzanog razvoja društvenih mreža. Klasični komunikacijski alati doživjeli su preobrazbu, prilagodili se suvremenim medijima i postali interaktivni. Potrošači sve više sami kontroliraju svoja iskustva u okviru marketinških komunikacija koje su im namijenjene kao ciljanoj publici, što pred kompanije u ulozi oglašivača stavlja neke sasvim nove izazove s kojima se ranije nisu susretali. Internetske društvene mreže toliko su utjecale na suvremeni način poslovanja da su pokrenule transformaciju, ne samo komunikacijskih, nego i marketinških te poslovnih strategija. Investiranje u oglašavanje uz pomoć novih medija i Internetskih društvenih mreža postalo je obavezni dio u raspodjeli komunikacijskih budžeta, a novi mediji nezaobilazni su dio medija miksa, kako malih tvrtki tako i velikih multinacionalnih kompanija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
PODRAVKA prehrambena industrija d.d. FC "Istraživanje i razvoj
Profili:
Martina Ferenčić
(autor)