Pregled bibliografske jedinice broj: 60959
Marketing poslovnih ideja - prepoznavanje i aktiviranje grupa za podršku
Marketing poslovnih ideja - prepoznavanje i aktiviranje grupa za podršku // Poslovni savjetnik, 1 (1997), 12; 15-18 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 60959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing poslovnih ideja - prepoznavanje i aktiviranje grupa za podršku
(Marketing business ideas - recognizing and activating support groups)
Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica
Izvornik
Poslovni savjetnik (1331-4122) 1
(1997), 12;
15-18
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poslovne ideje; marketing
(business ideas; marketing)
Sažetak
Radi osiguranja potrebne pomoći u promoviranju i realizaciji ideja i izbjegavanju potencijalne opstrukcije - nužno je osloniti se na osobe koje se može smatrati svojevrsnim "posrednicima" ili "katalizatorima" između nosioca ideja i mjerodavnih viših rukovodilaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija