Pregled bibliografske jedinice broj: 609453
Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu
Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu // Oeconomica Jadertina, 2 (2012), 2; 82-98 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 609453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu
(Alliance of Marks - Co-branding as a Business Strategy in Modern Management)
Autori
Jurlina, Marina ; Krajnović, Aleksandra ; Peša, Tomislav
Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-4956) 2
(2012), 2;
82-98
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
brand menadžment ; savez maraka ; kobranding ; strategije u kobrandingu ; svijest o brandu ; vrijednost branda
(brand management ; brand alliance ; co-branding ; co-branding strategies ; brand awareness ; brand value)
Sažetak
Radom je na temelju dostupne novije znanstvene literature istražena teoretska osnova koncepta saveza maraka - kobrandinga te je uočen značaj strateškog pristupa tom konceptu, implikacije koje nastaju zbog potrebe njegova integriranja u temeljno poslovanje poduzeća, njegova veza sa mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti, te zaključno problemi i nedostatci ovakvog saveza. Istraživanjem teorije saveza maraka – kobrandinga, uočeno je da se zbog novih okolnosti na tržištu mnoge tvrtke odlučuju na suradnju i uspostavljaju saveze s drugim tvrtkama kako bi zadržale vlastitu poziciju ili osvojile nova tržišta pa se tako zamjećuje veća zastupljenost kobrandinga u svakodnevnoj poslovnoj praksi. Kobranding postaje jedno od oružja za koje se tvrtke odlučuju u kriznim vremenima kako bi sinergijskim učinkom zadobile konkurentnost u napetoj tržišnoj utakmici, te povećali prepoznatljivost branda kao i percepciju vrijednosti istog u svijesti potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija