Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 609453

Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu


Jurlina, Marina; Krajnović, Aleksandra; Peša, Tomislav
Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu // Oeconomica Jadertina, 2 (2012), 2; 82-98 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 609453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu
(Alliance of Marks - Co-branding as a Business Strategy in Modern Management)

Autori
Jurlina, Marina ; Krajnović, Aleksandra ; Peša, Tomislav

Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-4956) 2 (2012), 2; 82-98

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
brand menadžment ; savez maraka ; kobranding ; strategije u kobrandingu ; svijest o brandu ; vrijednost branda
(brand management ; brand alliance ; co-branding ; co-branding strategies ; brand awareness ; brand value)

Sažetak
Radom je na temelju dostupne novije znanstvene literature istražena teoretska osnova koncepta saveza maraka - kobrandinga te je uočen značaj strateškog pristupa tom konceptu, implikacije koje nastaju zbog potrebe njegova integriranja u temeljno poslovanje poduzeća, njegova veza sa mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti, te zaključno problemi i nedostatci ovakvog saveza. Istraživanjem teorije saveza maraka – kobrandinga, uočeno je da se zbog novih okolnosti na tržištu mnoge tvrtke odlučuju na suradnju i uspostavljaju saveze s drugim tvrtkama kako bi zadržale vlastitu poziciju ili osvojile nova tržišta pa se tako zamjećuje veća zastupljenost kobrandinga u svakodnevnoj poslovnoj praksi. Kobranding postaje jedno od oružja za koje se tvrtke odlučuju u kriznim vremenima kako bi sinergijskim učinkom zadobile konkurentnost u napetoj tržišnoj utakmici, te povećali prepoznatljivost branda kao i percepciju vrijednosti istog u svijesti potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jurlina, Marina; Krajnović, Aleksandra; Peša, Tomislav
Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu // Oeconomica Jadertina, 2 (2012), 2; 82-98 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Jurlina, M., Krajnović, A. & Peša, T. (2012) Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu. Oeconomica Jadertina, 2 (2), 82-98.
@article{article, author = {Jurlina, Marina and Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Pe\v{s}a, Tomislav}, year = {2012}, pages = {82-98}, keywords = {brand menad\v{z}ment, savez maraka, kobranding, strategije u kobrandingu, svijest o brandu, vrijednost branda}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1848-4956}, title = {Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menad\v{z}mentu}, keyword = {brand menad\v{z}ment, savez maraka, kobranding, strategije u kobrandingu, svijest o brandu, vrijednost branda} }
@article{article, author = {Jurlina, Marina and Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Pe\v{s}a, Tomislav}, year = {2012}, pages = {82-98}, keywords = {brand management, brand alliance, co-branding, co-branding strategies, brand awareness, brand value}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1848-4956}, title = {Alliance of Marks - Co-branding as a Business Strategy in Modern Management}, keyword = {brand management, brand alliance, co-branding, co-branding strategies, brand awareness, brand value} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font