Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 609388

Teorija razvoja i učenja L. Vygotskog, U. Bronfenbrennera i R. Feuersteina kroz prikaz slučaja


Skupnjak, Draženka
Teorija razvoja i učenja L. Vygotskog, U. Bronfenbrennera i R. Feuersteina kroz prikaz slučaja // Život i škola, 58 (2012), 28; 219-229 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 609388 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorija razvoja i učenja L. Vygotskog, U. Bronfenbrennera i R. Feuersteina kroz prikaz slučaja
(Theories of Development and Learning of L. Vygotsky, U. Bronfenbrenner and R. Feuerstein Through a Case Study)

Autori
Skupnjak, Draženka

Izvornik
Život i škola (0044-4855) 58 (2012), 28; 219-229

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Lav Vygotsky ; Reuven Feuerstein ; teorije razvoja i učenja ; Urie Bronfenbrenner
(Lav Vygotsky ; Reuven Feuerstein ; theories of development and learning ; Urie Bronfenbrenner)

Sažetak
Promjene u ponašanju i sposobnostima koje se događaju s napredovanjem razvoja oduvijek su bile područja u središti interesa ljudskoga roda. Opisom dječjeg ponašanja te otkrivanjem uzroka i procesa koji proizvode promjene u ponašanju bavi se dječja psihologija. Mnogi psiholozi bavili su se proučavanjem promjena u ponašanju i sposobnostima u svakom razdoblju dječjeg razvoja te nastojali objasniti zašto se ponašanje mijenja. U ovom se radu kroz opis slučaja razvoja jednog dječaka nastoje objasniti i usporediti sociokulturalna teorija kognitivnog razvoja Lava Vygotskog, teorija ekoloških sustava Uriea Bronfenbrennera te teorija posredovanog iskustva učenja Reuvena Feuersteina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Draženka Skupnjak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Skupnjak, Draženka
Teorija razvoja i učenja L. Vygotskog, U. Bronfenbrennera i R. Feuersteina kroz prikaz slučaja // Život i škola, 58 (2012), 28; 219-229 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Skupnjak, D. (2012) Teorija razvoja i učenja L. Vygotskog, U. Bronfenbrennera i R. Feuersteina kroz prikaz slučaja. Život i škola, 58 (28), 219-229.
@article{article, author = {Skupnjak, Dra\v{z}enka}, year = {2012}, pages = {219-229}, keywords = {Lav Vygotsky, Reuven Feuerstein, teorije razvoja i u\v{c}enja, Urie Bronfenbrenner}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {58}, number = {28}, issn = {0044-4855}, title = {Teorija razvoja i u\v{c}enja L. Vygotskog, U. Bronfenbrennera i R. Feuersteina kroz prikaz slu\v{c}aja}, keyword = {Lav Vygotsky, Reuven Feuerstein, teorije razvoja i u\v{c}enja, Urie Bronfenbrenner} }
@article{article, author = {Skupnjak, Dra\v{z}enka}, year = {2012}, pages = {219-229}, keywords = {Lav Vygotsky, Reuven Feuerstein, theories of development and learning, Urie Bronfenbrenner}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {58}, number = {28}, issn = {0044-4855}, title = {Theories of Development and Learning of L. Vygotsky, U. Bronfenbrenner and R. Feuerstein Through a Case Study}, keyword = {Lav Vygotsky, Reuven Feuerstein, theories of development and learning, Urie Bronfenbrenner} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • EBSCO
  • Emerald Management Reviews database
  • Ulrichs Serials Analysis System
  • HRČAK





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font