Pregled bibliografske jedinice broj: 609388
Teorija razvoja i učenja L. Vygotskog, U. Bronfenbrennera i R. Feuersteina kroz prikaz slučaja
Teorija razvoja i učenja L. Vygotskog, U. Bronfenbrennera i R. Feuersteina kroz prikaz slučaja // Život i škola, 58 (2012), 28; 219-229 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 609388 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorija razvoja i učenja L. Vygotskog, U. Bronfenbrennera i R. Feuersteina kroz prikaz slučaja
(Theories of Development and Learning of L. Vygotsky, U. Bronfenbrenner and R. Feuerstein Through a Case Study)
Autori
Skupnjak, Draženka
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 58
(2012), 28;
219-229
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Lav Vygotsky ; Reuven Feuerstein ; teorije razvoja i učenja ; Urie Bronfenbrenner
(Lav Vygotsky ; Reuven Feuerstein ; theories of development and learning ; Urie Bronfenbrenner)
Sažetak
Promjene u ponašanju i sposobnostima koje se događaju s napredovanjem razvoja oduvijek su bile područja u središti interesa ljudskoga roda. Opisom dječjeg ponašanja te otkrivanjem uzroka i procesa koji proizvode promjene u ponašanju bavi se dječja psihologija. Mnogi psiholozi bavili su se proučavanjem promjena u ponašanju i sposobnostima u svakom razdoblju dječjeg razvoja te nastojali objasniti zašto se ponašanje mijenja. U ovom se radu kroz opis slučaja razvoja jednog dječaka nastoje objasniti i usporediti sociokulturalna teorija kognitivnog razvoja Lava Vygotskog, teorija ekoloških sustava Uriea Bronfenbrennera te teorija posredovanog iskustva učenja Reuvena Feuersteina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- EBSCO
- Emerald Management Reviews database
- Ulrichs Serials Analysis System
- HRČAK