Pregled bibliografske jedinice broj: 609360
Strategije gospodarskog razvitka
Strategije gospodarskog razvitka. Mostar: FRAM-ZIRAL, 2005 (monografija)
CROSBI ID: 609360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije gospodarskog razvitka
(Strategies of economic devlopment)
Autori
Frano Ljubić
Ostali urednici
Dr.sc. Šimun Musa
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, pregledna
Izdavač
FRAM-ZIRAL
Grad
Mostar
Godina
2005
Stranica
275
ISBN
953-7153-07-X
Ključne riječi
Strategije rtazvitka gospodarstva i tvrtki
(Strategies devlopment economy and company)
Sažetak
U prvom dijelu knjige obrađene su strategije gospodarskog razvitka, članci: što je strategija i kako je treba razumjeti, program obnmove industrije, društveni sustav i tržišno gospodarstvo, koncept istodobnog razvitka u dvije faze, okvir za izradu koncepta razvitka, kakve su mogućnosti i šanse i uloga znanosti u gospodarskom razvitku. U drugom dijelu članci: što treba činiti, obnavljati i razvijati i kako osigurati sredstva za financiranje obnove i razvitka, strategija gospodarske tranzicije, optimalčne strategije gospopdarske tranzicije i strategijske alijanse gospodarstava Hrvatske i BiH. U poglavlju o gospodarskom razvitku i tranziciji članci su o privatizaciji (što, zašto i kako), iskustvima drugih zemalja, problemima u svezi s privatizacijom i strategijom privatizacije. U trećem dijelu obrađena su pitanja u svezi s ulogom menadžmenta u razvitku gospordarstva i poduzeća, u procesu prilagođavanja gospodarstvu EU i posebnim ulogama menadženta u privatiziranim i neprivatiziranim poduzećima, a u četvrtom članci o demokratskom društvu i tržišnom gospodarstvu kao preduvjetima za razvitak koji će omogućiti samoodrživost države (društa, kako racionaliztirati administraciju, koliko intelektualni kapital utječe na stvaranje vrijednosti, sustav 4E za ocjenu učinkovitosti menadžmenta te kako (i zašto) menadžment i političari usporavaju tranziciju i gospodarski razvitak. U četvrtzom dijelu su članci o mogućnostima angažitranja tvrtke na tržištima, činiteljima koji utječu izbor strategije, opredjeljenjima tvrtke prema tržištima, strategijama poduzeća u tranzicioji, strategiji proizvoda i SWAT timovima za SWOT analizu. U petom dijelu su članci o gospodarskom razvitku i funkcijskim strategijama: strategijama marketringa, proizvodnje, R&D strategiji, Financijskoj, strategiji ljudskih potencijala, stimulaciji strategijskog mnenadžmenta, strategijskom informacijskom sustavu i utvrđivanju politika za provedbu strategija
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija