Pregled bibliografske jedinice broj: 609328
Vanjska trgovina : strategije, tržišta, subjekti, poslovi, transakcije
Vanjska trgovina : strategije, tržišta, subjekti, poslovi, transakcije. Zagreb: Školska knjiga, 1994 (Udžbenik)
CROSBI ID: 609328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vanjska trgovina : strategije, tržišta, subjekti, poslovi, transakcije
(Foreign Trade)
Autori
Frano Ljubić
Ostali urednici
Vuk, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, znanstvena
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
1994
Stranica
537
ISBN
953-0-303-11-4
Ključne riječi
-strategije-tržišta-subjekti-poslovi-transakcije
(strategies-markets-subjects-jobs-transactions)
Sažetak
U prvom dijelu govori se o osnovnim karakteristikama vanjske trgovine, njenom pojmu, značaju, funkciji i ulozi te činiteljima koji utječu na razvitak vanjske trgovine i tendencijama u razvitku. U drugom dijelu rječ je o motivima, ciljevima i strategijama nastupa na stranom tržištu. Treći dio odnosi se na tržišta, subjekte u razmjeni i poslove u vanjskoj trgovini. Četvrdi dio obrađuje problematiku operativnog poslovanja u vanjskojh trgovini ; peti dio troškove i kalkulacije u vanjskoj trgovini ; špesti dio financiranje, ktreditiranje i plaćanje u međunarodnoj razmjeni, a sedmi dio okvire u kojima se obavlja međunarodna razmjena, utjecaj države, vanjskotrgovinski, carinski i devizni sustav, međunarodni trgovinski ugovori i sporazumi, arbitraža te institucije i organizacije u međunarodnoj razmjeni
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Crteže izradio: Željko Brnetić
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik,
Sveučilište u Dubrovniku
Profili:
Frano Ljubić
(autor)