Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 609327

Privatne marke


Čirjak, Marina; Krajnović, Aleksandra; Bosna, Jurica
Privatne marke // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2012), 2; 597-619 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 609327 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Privatne marke
(Private Brands)

Autori
Čirjak, Marina ; Krajnović, Aleksandra ; Bosna, Jurica

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 21 (2012), 2; 597-619

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
privatne marke (trgovačke marke) ; nacionalne marke ; strategije privatnih maraka ; pozicioniranje privatnih maraka ; trgovački lanci ; tržišni udjeli privatnih maraka
(private brands (commercial brands) ; national brands ; private brands strategies ; private brands positioning ; retail chains ; private brands market share)

Sažetak
U ovom radu istražuje se teoretski okvir privatnih (trgovačkih) maraka u suvremenim tržišnim uvjetima, s naglaskom na tržišno pozicioniranje takvih maraka te na strateško upravljanje privatnim markama, gdje se očituje kontinuirana borba trgovaca i proizvođača za povećanjem tržišnog udjela. Privatne marke su marke u vlasništvu trgovaca koji angažiraju proizvođače za proizvodnju proizvoda kojima će marka biti dodijeljena, pa se često nazivaju trgovačkim markama. Sve je veći broj proizvoda pod privatnim markama koje predstavljaju veliku prijetnju nacionalnim markama, budući da privatne marke omogućuju trgovcima prodaju po nižim cijenama uz niže troškove proizvodnje, veću kontrolu kreiranja asortimana ponude i općenito fleksibilniju politiku cijena. Svrha je ovoga rada istražiti kretanje tržišnog udjela privatnih maraka u svijetu, s posebnim osvrtom na stanje u Hrvatskoj. Privatne marke postaju strateška opcija trgovaca u napetoj konkurentskoj borbi s proizvođačima za osvajanjem tržišnog udjela, povećanjem profitabilnosti, te povećanjem percipirane vrijednosti marke za kupce.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Jurica Bosna (autor)

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Čirjak, Marina; Krajnović, Aleksandra; Bosna, Jurica
Privatne marke // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2012), 2; 597-619 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Čirjak, M., Krajnović, A. & Bosna, J. (2012) Privatne marke. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2), 597-619.
@article{article, author = {\v{C}irjak, Marina and Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Bosna, Jurica}, year = {2012}, pages = {597-619}, keywords = {privatne marke (trgova\v{c}ke marke), nacionalne marke, strategije privatnih maraka, pozicioniranje privatnih maraka, trgova\v{c}ki lanci, tr\v{z}i\v{s}ni udjeli privatnih maraka}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {21}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Privatne marke}, keyword = {privatne marke (trgova\v{c}ke marke), nacionalne marke, strategije privatnih maraka, pozicioniranje privatnih maraka, trgova\v{c}ki lanci, tr\v{z}i\v{s}ni udjeli privatnih maraka} }
@article{article, author = {\v{C}irjak, Marina and Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Bosna, Jurica}, year = {2012}, pages = {597-619}, keywords = {private brands (commercial brands), national brands, private brands strategies, private brands positioning, retail chains, private brands market share}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {21}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Private Brands}, keyword = {private brands (commercial brands), national brands, private brands strategies, private brands positioning, retail chains, private brands market share} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • DOAJ
  • EconBiz
  • EBSCO
  • ProQuest
  • ROAD
  • ZBW





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font