Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 609224

Knjižničarske kompetencije u Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnoga učenja


Machala, Dijana
Knjižničarske kompetencije u Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnoga učenja, 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 609224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Knjižničarske kompetencije u Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnoga učenja
(LIS competences in Croatia in lifelong learning context)

Autori
Machala, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.10

Godina
2012

Stranica
248

Mentor
Horvat, Aleksandra

Ključne riječi
knjižničarske kompetencije; kompetencije knjižničarske jezgre; cjeloživotno učenje; trajna izobrazba; stalno stručno usavršavanje
(competences in the field of library and information science; core competences of librarianship; lifelong learning; continuing education for the library and information profession; continuing professional development)

Sažetak
Obrazovanje utemeljeno na kompetencijama sagledava se kao jedan od mogućih odgovora na 'krizu obrazovanja', a kompetencije se nalaze u središtu integrativne znanosti o sustavu cjeloživotnog učenja. Istraživanje s ciljem identificiranja područno-specifičnih kompetencija, odnosno utvrđivanja 'jezgrenih' kompetencija podrazumijeva definiranje ekspertnih znanja, specijalnih vještina i zajedničkih uvjerenja jedinstvenih pripadnicima pojedine profesije te distinktivnih u odnosu na ostala područna znanja i stručna djelovanja. Identificiranje stručnih i generičkih kompetencija u području knjižnične i informacijske znanosti predstavlja u tom smislu doprinos utvrđivanju profesijskih značajki područja, jedinstvenih pripadnicima profesije u cjelini ali distinktivnih u odnosu na ostala područja i grane znanosti. U Hrvatskoj se dosad još nije pristupilo definiranju kompetencijskog profila u području knjižnične i informacijske znanosti. Cilj doktorskog rada je identificiranje područno- specifičnih i generičkih kompetencija u području knjižnične i informacijske znanosti u Hrvatskoj primjenom metodologije procesa Tuning. Rad predstavlja model na kompetencijama utemeljenog sustava cjeloživotnog učenja knjižničara u Hrvatskoj. Znanstveni doprinos rada je identificiranje područno-specifičnih i generičkih kompetencija u području knjižnične i informacijske znanosti u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Aleksandra Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Machala, Dijana
Knjižničarske kompetencije u Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnoga učenja, 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Machala, D. (2012) 'Knjižničarske kompetencije u Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnoga učenja', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Machala, Dijana}, year = {2012}, pages = {248}, keywords = {knji\v{z}ni\v{c}arske kompetencije, kompetencije knji\v{z}ni\v{c}arske jezgre, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, trajna izobrazba, stalno stru\v{c}no usavr\v{s}avanje}, title = {Knji\v{z}ni\v{c}arske kompetencije u Hrvatskoj u kontekstu cjelo\v{z}ivotnoga u\v{c}enja}, keyword = {knji\v{z}ni\v{c}arske kompetencije, kompetencije knji\v{z}ni\v{c}arske jezgre, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, trajna izobrazba, stalno stru\v{c}no usavr\v{s}avanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Machala, Dijana}, year = {2012}, pages = {248}, keywords = {competences in the field of library and information science, core competences of librarianship, lifelong learning, continuing education for the library and information profession, continuing professional development}, title = {LIS competences in Croatia in lifelong learning context}, keyword = {competences in the field of library and information science, core competences of librarianship, lifelong learning, continuing education for the library and information profession, continuing professional development}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font