Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 608477

Paul Ashwin: Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje


Krajnović, Franka
Paul Ashwin: Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 3-4; 573-577 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 608477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Paul Ashwin: Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje
(Paul Ashwin: Analysing Teaching- Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency)

Autori
Krajnović, Franka

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 152 (2011), 3-4; 573-577

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
visoko obrazovanje; interakcije poučavanje-učenje; ocjenjivanje; alternativne perspektive
(higher education; teaching-learning interaction; assessment; alternative perspectives)

Sažetak
U fokusu istraživačkog i znanstvenog interesa Paula Aswina, profesoara na Odjelu za istraživanja odgoja i obrazovanja sveuèilišta u Lancesteru u Velikoj Britaniji (The Educational Research Department Faculty of Arts and Social Sciences Lancaster University)je proces poučavanje – učenje i ocjenjivanje u visokom obrazovanju, odnosno alternativne perspektive analize odnosa interakcije poučavanja – učenja i faktora koji oblikuju te odnose u visokom obrazovanju. Jedan od razloga odabira ove knjige za prikaz su aktualni prijepori oko visokog obrazovanja kao javnog dobra ne samo kod nas, već i u svijetu, a drugi je što dio (ako ne i većina) znanstvene i stručne zajednice u Hrvatskoj smatra kako se implemen- tacija reformskih ideja treba temeljiti na analizi svjetskih iskustava i propitivanju različitih aspekata implementacije mogućih modela visokog obrazovanja, odnosno na istraživačkim projektima koji će doprinijeti razumijevanju svih aspekata reforme i visokog obrazovanja. Ova knjiga je rezultat jednog zanimljivog istraživačkog projekta čiji bi sadržaj mogao biti zanimljiv ne samo profesorima na fakultetima i visokim učilištima, etabliranima teoretičarima (i praktičarima) u području pedagogije, već i onima koji donose odluke o obrazovanju. Posebno bi mogla biti zanimljivo stručno štivo studentima doktorskih studija koji su na samim počecima bavljenja znanstvenim radom u tom području. Paul Ashwin nam kroz osam poglavlja nudi pristupačan pregled, ali i bogatstvo ideja za budući razvoj koncepta razumijevanja visokog obrazovanja i načina istraživanja ključnih procesa unutar njega koja će pridonijeti tom razumijevanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Krajnović, Franka
Paul Ashwin: Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 3-4; 573-577 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Krajnović, F. (2011) Paul Ashwin: Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje. Napredak (Zagreb), 152 (3-4), 573-577.
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Franka}, year = {2011}, pages = {573-577}, keywords = {visoko obrazovanje, interakcije pou\v{c}avanje-u\v{c}enje, ocjenjivanje, alternativne perspektive}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {152}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Paul Ashwin: Analiza interakcije pou\v{c}avanja i u\v{c}enja u visokom obrazovanju: Obja\v{s}njenje s obzirom na strukturu i djelovanje}, keyword = {visoko obrazovanje, interakcije pou\v{c}avanje-u\v{c}enje, ocjenjivanje, alternativne perspektive} }
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Franka}, year = {2011}, pages = {573-577}, keywords = {higher education, teaching-learning interaction, assessment, alternative perspectives}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {152}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Paul Ashwin: Analysing Teaching- Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency}, keyword = {higher education, teaching-learning interaction, assessment, alternative perspectives} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font