Pregled bibliografske jedinice broj: 608477
Paul Ashwin: Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje
Paul Ashwin: Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 3-4; 573-577 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 608477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Paul Ashwin: Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje
(Paul Ashwin: Analysing Teaching- Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency)
Autori
Krajnović, Franka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 152
(2011), 3-4;
573-577
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
visoko obrazovanje; interakcije poučavanje-učenje; ocjenjivanje; alternativne perspektive
(higher education; teaching-learning interaction; assessment; alternative perspectives)
Sažetak
U fokusu istraživačkog i znanstvenog interesa Paula Aswina, profesoara na Odjelu za istraživanja odgoja i obrazovanja sveuèilišta u Lancesteru u Velikoj Britaniji (The Educational Research Department Faculty of Arts and Social Sciences Lancaster University)je proces poučavanje – učenje i ocjenjivanje u visokom obrazovanju, odnosno alternativne perspektive analize odnosa interakcije poučavanja – učenja i faktora koji oblikuju te odnose u visokom obrazovanju. Jedan od razloga odabira ove knjige za prikaz su aktualni prijepori oko visokog obrazovanja kao javnog dobra ne samo kod nas, već i u svijetu, a drugi je što dio (ako ne i većina) znanstvene i stručne zajednice u Hrvatskoj smatra kako se implemen- tacija reformskih ideja treba temeljiti na analizi svjetskih iskustava i propitivanju različitih aspekata implementacije mogućih modela visokog obrazovanja, odnosno na istraživačkim projektima koji će doprinijeti razumijevanju svih aspekata reforme i visokog obrazovanja. Ova knjiga je rezultat jednog zanimljivog istraživačkog projekta čiji bi sadržaj mogao biti zanimljiv ne samo profesorima na fakultetima i visokim učilištima, etabliranima teoretičarima (i praktičarima) u području pedagogije, već i onima koji donose odluke o obrazovanju. Posebno bi mogla biti zanimljivo stručno štivo studentima doktorskih studija koji su na samim počecima bavljenja znanstvenim radom u tom području. Paul Ashwin nam kroz osam poglavlja nudi pristupačan pregled, ali i bogatstvo ideja za budući razvoj koncepta razumijevanja visokog obrazovanja i načina istraživanja ključnih procesa unutar njega koja će pridonijeti tom razumijevanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts