Pregled bibliografske jedinice broj: 60836
Nova paradigma u obrazovanju nastavnika
Nova paradigma u obrazovanju nastavnika, 1998. (popularni rad).
CROSBI ID: 60836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nova paradigma u obrazovanju nastavnika
(New paradigm in teachers education)
Autori
Bratanić, Marija
Izvornik
Nova paradigma u obrazovanju nastavnika
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad
Godina
1998
Ključne riječi
paradigma; obrazovanje; nastavnik
(paradigm; education; teacher)
Sažetak
Rad je pripremljen za Okrugli stol povodom rasprave o Izvješću Međunarodnog povjerenstva za obrazovanje za 21. stoljeće. U fokusu mog razmatranja bilo je obrazovanje nastavnika s obzirom na viziju budućnosti. Posebno sam elaborirala preporuku da se briga o nastavnicima, o njihovom društvenom, kulturnom i materijalnom statusu počne smatrati prioritetom. Istakla sam misao da svaka mjera koja se nepovoljno odražava na regrutiranje nastavnika ili njihovo školovanje predstavlja prijetnju obrazovnoj kvaliteti i ozbiljno ugrožava budućnost (str. 190 Izvješća). Navela sam samo neke prioritetne zadatke u našoj situaciji. Između ostaloga: potražimo što je to nepovoljno u obrazovanju nastavnika u našoj sadašnjoj situaciji; započnimo sa selekcijom kandidata za nastavnički studij; upoznajmo nastavne planove i sadržaje programa nastavničkih studija; dobijmo uvid u oblike nastave i vrednovanje postignuća studenata. Na osnovi poznavanja stvarne situacije razradimo što konkretnije mjere za poboljšanje kvalitete obrazovanja nastavnika, jer ćemo time osigurati bolju i sretniju budućnost mladim naraštajima i hrvatskom društvu u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA