Pregled bibliografske jedinice broj: 608323
Plakat kao sredstvo komuniciranja u političkim i medijskim kampanjama
Plakat kao sredstvo komuniciranja u političkim i medijskim kampanjama, 2012., diplomski rad, diplomski, Visoka škola za poslovanje i upravljanje "B.A.Krčelić", Zaprešić
CROSBI ID: 608323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Plakat kao sredstvo komuniciranja u političkim i medijskim kampanjama
(Poster as a means of communication in the political and media campaigns)
Autori
Kocet, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Visoka škola za poslovanje i upravljanje "B.A.Krčelić"
Mjesto
Zaprešić
Datum
11.12
Godina
2012
Stranica
73
Mentor
Plenković, Mario
Ključne riječi
plakat; komunikacija; političko komuniciranje
(poster; communication; political communication)
Sažetak
Hrvatski javni prostor potpuno je pokriven medijskim kampanjama, a jedan od najčešćih sredstava komunikacije jest plakat. Provedena anketa među studentima i zaposlenima pokazala je da je plakat važno sredstvo komunikacije i da ima velik utjecaj na formiranje mišljenja o predmetu koji prezentira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Plenković
(mentor)