Pregled bibliografske jedinice broj: 608153
SPP – 3 kao dio sistema praćenja psihofizičkog razvoja u predškolskoj ustanovi
SPP – 3 kao dio sistema praćenja psihofizičkog razvoja u predškolskoj ustanovi // Zbornik radova Dana psihologije u Zadru '87 / Kongresni odbor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 1987. str. 69-78 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 608153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SPP – 3 kao dio sistema praćenja psihofizičkog razvoja u predškolskoj ustanovi
(SPP-3 as a part of the follow-up system for psychomotor development of children in pre-school institutions)
Autori
Bilać, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova Dana psihologije u Zadru '87
/ Kongresni odbor - Zadar : Sveučilište u Zadru, 1987, 69-78
Skup
Dani psihologije u Zadru '87
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.05.1987. - 27.05.1987
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
praćenje razvoja djeteta; SPP-3; predškolska ustanova
(follow-up of child's development; SPP-3; preschool institution)
Sažetak
S ciljem da se utvrdi kako SPP-3, kao jedan novi mjerni postupak, može poslužiti u sistematskom praćenju psihifizičkog razvoja djece u predškolskoj ustanovi, ispitano je 43 djece trogodišnjaka. Na mjerama mentalnog razvoja ovaj uzorak vrtićke djece je uspješniji u odnosu na rezultate dobivene standardizacijom. Kod većine djece nađeni su simptomi neadekvatne adaptacije: plačljivost, tvrdoglavost, svadljivost i ljubomora pa ih možemo smatrati razvojno uvjetovanim teškoćama. Nađena je niska, ali značajna negativna povezanost između neprilagođenosti djeteta i mentalnog razvoja: djeca kod koje je prisutno više rizičnih faktora u razvoju, imaju veći broj simtpoma neadekvatne adaptacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija