Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 608147

Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece


Bilać, Snježana
Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece // Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj. Obrazovanje i rad, 12, 3-4 / Kongresni odbor (ur.).
Zagreb, 1989. str. 110-115 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 608147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece
(Relation between intelectual functioning and some aspects of adaptation in preschool children)

Autori
Bilać, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj. Obrazovanje i rad, 12, 3-4 / Kongresni odbor - Zagreb, 1989, 110-115

Skup
Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 1989

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
sistematski psihološki pregled trogodišnjeg djeteta; razvoj i ponašanje
(psychological assessement of 3old yrs child; development and behaviour)

Sažetak
Praćenje ranog razvoja djece ima za svrhu prevenciju, tj. rano otkrivanje odstupanja i poremećaja u psihičkom razvoju djeteta i što ranije poduzimanje potrebnih mjera. Ovdje se prikazuje mogućnost korištenja Praperovog standardiziranog postupka Sistematski psihološki pregled trogodišnjeg djetta (SPP-3) u uvjetima dječjeg vrtića. Rezultati pokazuju da je značajna povezanost između simptoma neadekvatne adaptacije djeteta i nepovoljnih uvjeta razvoja u obitelji (loši odnosi u obitelji ili neprimjereni odgojni stil. Isto tako djeca koja su slabije prilagođena imaju nižu razinu razvojnog funkcioniranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Snježana Bilać (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilać, Snježana
Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece // Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj. Obrazovanje i rad, 12, 3-4 / Kongresni odbor (ur.).
Zagreb, 1989. str. 110-115 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Bilać, S. (1989) Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece. U: Kongresni odbor (ur.)Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj. Obrazovanje i rad, 12, 3-4.
@article{article, author = {Bila\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {1989}, pages = {110-115}, keywords = {sistematski psiholo\v{s}ki pregled trogodi\v{s}njeg djeteta, razvoj i pona\v{s}anje}, title = {Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod pred\v{s}kolske djece}, keyword = {sistematski psiholo\v{s}ki pregled trogodi\v{s}njeg djeteta, razvoj i pona\v{s}anje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bila\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {1989}, pages = {110-115}, keywords = {psychological assessement of 3old yrs child, development and behaviour}, title = {Relation between intelectual functioning and some aspects of adaptation in preschool children}, keyword = {psychological assessement of 3old yrs child, development and behaviour}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font