Pregled bibliografske jedinice broj: 608147
Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece
Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece // Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj. Obrazovanje i rad, 12, 3-4 / Kongresni odbor (ur.).
Zagreb, 1989. str. 110-115 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 608147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece
(Relation between intelectual functioning and some aspects of adaptation in preschool children)
Autori
Bilać, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj. Obrazovanje i rad, 12, 3-4
/ Kongresni odbor - Zagreb, 1989, 110-115
Skup
Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 1989
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sistematski psihološki pregled trogodišnjeg djeteta; razvoj i ponašanje
(psychological assessement of 3old yrs child; development and behaviour)
Sažetak
Praćenje ranog razvoja djece ima za svrhu prevenciju, tj. rano otkrivanje odstupanja i poremećaja u psihičkom razvoju djeteta i što ranije poduzimanje potrebnih mjera. Ovdje se prikazuje mogućnost korištenja Praperovog standardiziranog postupka Sistematski psihološki pregled trogodišnjeg djetta (SPP-3) u uvjetima dječjeg vrtića. Rezultati pokazuju da je značajna povezanost između simptoma neadekvatne adaptacije djeteta i nepovoljnih uvjeta razvoja u obitelji (loši odnosi u obitelji ili neprimjereni odgojni stil. Isto tako djeca koja su slabije prilagođena imaju nižu razinu razvojnog funkcioniranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija