Pregled bibliografske jedinice broj: 608033
Prijedlog za obrazac psihologijskog nalaza i mišljenja u postupku utvrđivanja primjerenog oblika školovanja učenika s teškoćama u razvoju
Prijedlog za obrazac psihologijskog nalaza i mišljenja u postupku utvrđivanja primjerenog oblika školovanja učenika s teškoćama u razvoju // Ljudski potencijali kroz životni vijek : knjiga sažetaka / Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran (ur.).
Šibenik: Hrvatsko psihološko društvo, Društvo psihologa Šibenik, 2006. str. 104-105 (ostalo, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 608033 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prijedlog za obrazac psihologijskog nalaza i mišljenja u postupku utvrđivanja primjerenog oblika školovanja učenika s teškoćama u razvoju
(Proposal for psychological report in procedure of determining the individualized educational program for children with developmental disabilities)
Autori
Bilać, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Ljudski potencijali kroz životni vijek : knjiga sažetaka
/ Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran - Šibenik : Hrvatsko psihološko društvo, Društvo psihologa Šibenik, 2006, 104-105
Skup
14. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 25.10.2006. - 28.10.2006
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
psihologijski nalaz i mišljenje; djeca s teškoćama u razvoju; primjereni oblik školovanja
(psychological report; children with developmental disabilities; individualized educational program)
Sažetak
Cilj rada okruglog stola je izrada prijedloga obrasca (algoritma) za pisanje psihologijskog nalaza i mišljenja u postupku utvrđivanja primjerenog oblika školovanja učenika s manjim i većim teškoćama u razvoju (dalje - postupak). Uvodni dio odnosit će se na analizu najčešćih nedostataka psihologijskih nalaza pristiglih kao dio dokumentacije u drugostupanjskom postupku, a razmotrit će se i zakonski propisi vezani uz temu. Zatim će sudionici iznijeti bitne elemente u procesu psihodijagnostike i pisanja nalaza i mišljenja za pojedine skupine djece s teškoćama u razvoju. U završnom dijelu razmotrit će se konkretni prijedlozi i usvojiti algoritam za pisanje nalaza i mišljenja, koji bi se ubuduće uvažavao kao standard struke i bio sastavni dio novih zakonskih propisa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija