Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 607469

Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja


Mrkonjić, Ivan; Juričić Devčić, Marija; Topolovec, Velimir
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja // Matematika i škola, 63 (2012), 100-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 607469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja
(Concept maps in mathematics knowledge assessment)

Autori
Mrkonjić, Ivan ; Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 63 (2012); 100-107

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
konceptualne mape; ocjenjivanje matematičkog znanja; nastava matematike; inovacije u ocjenjivanju
(concept maps; mathematics knowledge assessment; mathematics teaching; innovations in assessment)

Sažetak
U posljednje vrijeme vrlo često se susrećemo sa stručnim i znanstvenim radovima koji ispituju mogućnosti primjene konceptualnih mapa u ocjenjivanju znanja, posebno matematičkog. S obzirom da se kod nas ovakav pristup ocjenjivanju ne koristi, smatramo da bi trebalo potaknuti nastavnike i inovirati proces nastave matematike s ovim postupcima. U radu se opisuju konceptualne mape i njihova primjena u ocjenjivanju matematičkog znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
037-1001677-2769 - Suvremene metode nastave matematike u obveznom obrazovanju u Hrvatskoj (Varošanec, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Šimović, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mrkonjić, Ivan; Juričić Devčić, Marija; Topolovec, Velimir
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja // Matematika i škola, 63 (2012), 100-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Mrkonjić, I., Juričić Devčić, M. & Topolovec, V. (2012) Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja. Matematika i škola, 63, 100-107.
@article{article, author = {Mrkonji\'{c}, Ivan and Juri\v{c}i\'{c} Dev\v{c}i\'{c}, Marija and Topolovec, Velimir}, year = {2012}, pages = {100-107}, keywords = {konceptualne mape, ocjenjivanje matemati\v{c}kog znanja, nastava matematike, inovacije u ocjenjivanju}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {63}, issn = {1332-0327}, title = {Konceptualne mape u ocjenjivanju matemati\v{c}kog znanja}, keyword = {konceptualne mape, ocjenjivanje matemati\v{c}kog znanja, nastava matematike, inovacije u ocjenjivanju} }
@article{article, author = {Mrkonji\'{c}, Ivan and Juri\v{c}i\'{c} Dev\v{c}i\'{c}, Marija and Topolovec, Velimir}, year = {2012}, pages = {100-107}, keywords = {concept maps, mathematics knowledge assessment, mathematics teaching, innovations in assessment}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {63}, issn = {1332-0327}, title = {Concept maps in mathematics knowledge assessment}, keyword = {concept maps, mathematics knowledge assessment, mathematics teaching, innovations in assessment} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font