Pregled bibliografske jedinice broj: 607469
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja // Matematika i škola, 63 (2012), 100-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 607469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja
(Concept maps in mathematics knowledge assessment)
Autori
Mrkonjić, Ivan ; Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 63
(2012);
100-107
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
konceptualne mape; ocjenjivanje matematičkog znanja; nastava matematike; inovacije u ocjenjivanju
(concept maps; mathematics knowledge assessment; mathematics teaching; innovations in assessment)
Sažetak
U posljednje vrijeme vrlo često se susrećemo sa stručnim i znanstvenim radovima koji ispituju mogućnosti primjene konceptualnih mapa u ocjenjivanju znanja, posebno matematičkog. S obzirom da se kod nas ovakav pristup ocjenjivanju ne koristi, smatramo da bi trebalo potaknuti nastavnike i inovirati proces nastave matematike s ovim postupcima. U radu se opisuju konceptualne mape i njihova primjena u ocjenjivanju matematičkog znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
037-1001677-2769 - Suvremene metode nastave matematike u obveznom obrazovanju u Hrvatskoj (Varošanec, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Šimović, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb