Pregled bibliografske jedinice broj: 607445
Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama
Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama // Tonovi (Zagreb), 60 (2012), 72-84 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 607445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama
(Open Model of Teaching Music in Primary Education)
Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Birtić, Veronika
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 60
(2012);
72-84
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
nastava glazbe ; otvoreni model ; područja u nastavi glazbe ; aktivno slušanje glazbe ; psihološko i kulturno-estetsko načelo ; primarno obrazovanje
(teaching music ; open model of music education ; curriculum areas in music education ; active listening to music ; psychological and cultural-aesthetic principle ; primary education)
Sažetak
U otvorenom modelu nastave glazbe, područje slušanja glazbe je obvezno dok su ostala nastavna područja varijabilna, tj. učitelj se vodi psihološkim i kulturno-estetskim načelom pri njihovom odabiru. Nastava glazbene kulture trebala bi imati za cilj razvoj učeničkog ukusa, a taj se cilj ostvaruje upravo aktivnim slušanjem glazbe. Cilj je rada prikazati nastavu glazbene kulture primarnog obrazovanja u nekim osječkim osnovnim školama, ukazati na nedostatke i slabosti sustava te ponuditi odgovore i rješenja. Istraživanje se odvijalo u ožujku i travnju 2012. godine u nekoliko osječkih osnovnih škola u prva četiri razreda. Promatrana je nastava glazbene kulture kako bi se ustanovilo kolika je zastupljenost pojedinih područja u nastavi te na koji se način učitelji primarnoga obrazovanja i predmetni nastavnici glazbe drže otvorenog modela u svojoj nastavi. Rezultati pokazuju da nastava glazbe u primarnom obrazovanju nije na zadovoljavajućoj razini. Učitelji primarnoga obrazovanja ne rade prema otvorenom nego i dalje rade po integrativnom modelu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCO Publishing, EPPubData Group, Ipswich MA, USA