Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 607445

Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama


Šulentić Begić, Jasna; Birtić, Veronika
Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama // Tonovi (Zagreb), 60 (2012), 72-84 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 607445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama
(Open Model of Teaching Music in Primary Education)

Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Birtić, Veronika

Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 60 (2012); 72-84

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
nastava glazbe ; otvoreni model ; područja u nastavi glazbe ; aktivno slušanje glazbe ; psihološko i kulturno-estetsko načelo ; primarno obrazovanje
(teaching music ; open model of music education ; curriculum areas in music education ; active listening to music ; psychological and cultural-aesthetic principle ; primary education)

Sažetak
U otvorenom modelu nastave glazbe, područje slušanja glazbe je obvezno dok su ostala nastavna područja varijabilna, tj. učitelj se vodi psihološkim i kulturno-estetskim načelom pri njihovom odabiru. Nastava glazbene kulture trebala bi imati za cilj razvoj učeničkog ukusa, a taj se cilj ostvaruje upravo aktivnim slušanjem glazbe. Cilj je rada prikazati nastavu glazbene kulture primarnog obrazovanja u nekim osječkim osnovnim školama, ukazati na nedostatke i slabosti sustava te ponuditi odgovore i rješenja. Istraživanje se odvijalo u ožujku i travnju 2012. godine u nekoliko osječkih osnovnih škola u prva četiri razreda. Promatrana je nastava glazbene kulture kako bi se ustanovilo kolika je zastupljenost pojedinih područja u nastavi te na koji se način učitelji primarnoga obrazovanja i predmetni nastavnici glazbe drže otvorenog modela u svojoj nastavi. Rezultati pokazuju da nastava glazbe u primarnom obrazovanju nije na zadovoljavajućoj razini. Učitelji primarnoga obrazovanja ne rade prema otvorenom nego i dalje rade po integrativnom modelu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šulentić Begić, Jasna; Birtić, Veronika
Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama // Tonovi (Zagreb), 60 (2012), 72-84 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Šulentić Begić, J. & Birtić, V. (2012) Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama. Tonovi (Zagreb), 60, 72-84.
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna and Birti\'{c}, Veronika}, year = {2012}, pages = {72-84}, keywords = {nastava glazbe, otvoreni model, podru\v{c}ja u nastavi glazbe, aktivno slu\v{s}anje glazbe, psiholo\v{s}ko i kulturno-estetsko na\v{c}elo, primarno obrazovanje}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {60}, issn = {0352-9711}, title = {Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osje\v{c}kim osnovnim \v{s}kolama}, keyword = {nastava glazbe, otvoreni model, podru\v{c}ja u nastavi glazbe, aktivno slu\v{s}anje glazbe, psiholo\v{s}ko i kulturno-estetsko na\v{c}elo, primarno obrazovanje} }
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna and Birti\'{c}, Veronika}, year = {2012}, pages = {72-84}, keywords = {teaching music, open model of music education, curriculum areas in music education, active listening to music, psychological and cultural-aesthetic principle, primary education}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {60}, issn = {0352-9711}, title = {Open Model of Teaching Music in Primary Education}, keyword = {teaching music, open model of music education, curriculum areas in music education, active listening to music, psychological and cultural-aesthetic principle, primary education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO Publishing, EPPubData Group, Ipswich MA, USA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font