Pregled bibliografske jedinice broj: 607443
Planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole
Planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole // Život i škola, 58 (2012), 28; 168-187 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 607443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole
(Planning and Creating a Syllabus for Music Classes in First Three Grades of Elementary School)
Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Kaleb, Antonija
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 58
(2012), 28;
168-187
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
nastava glazbene kulture ; primarno obrazovanje ; planiranje i programiranje nastave ; cjeloživotno učenje
(Music lessons ; primary education ; planning and programming of teaching ; lifelong learning)
Sažetak
Tema je ovoga rada planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole. Nastava je složena društvena djelatnost tijekom koje se odgaja i obrazuje mladi naraštaj u njegovoj razvojnoj dobi te uspjeh toga rada zavisi od načina i kvalitete pripremanja učitelja. Sam pojam pripremanje nastavnika definira se kao permanentan proces koji se provodi paralelno s nastavnim radom. Cjeloživotno učenje, tj. permanentno usavršavanje je neophodno za uspješno pripremanje nastavnika. Razlikuje se godišnje, mjesečno, tjedno i dnevno pripremanje. U svrhu ovog rada provedeno je istraživanje kojemu je cilj bio utvrditi kako učitelji primarnog obrazovanja pristupaju planiranju i programiranju nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole. Anketiranjem smo saznali da učitelji temeljito pristupaju godišnjem planiranju nastave glazbene kulture jer uz udžbenike, priručnike i nastavni plan i program, također koriste i dodatnu literaturu uzimajući pri tome u obzir ponajviše interese učenika i otvorenost modela nastave glazbene kulture koji nudi učiteljima mogućnost slobode pri izboru sadržaja. Također smo saznali da učitelji smatraju da su opterećeni pisanjem dnevnih priprava za nastavu. Iznenađuje činjenica da nijedan ispitani učitelj ne koristi u nastavi glazbene kulture instrument, čemu može biti uzrok nedovoljna kompetentnost učitelja. Zbog toga učitelji trebaju težiti vlastitom permanentnom usavršavanju kako bi išli u korak s inovacijama u nastavi te kako bi pružili učenicima kvalitetnu nastavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBCSO
- Education Research Complete
- Emerald Management Reviews database
- HRČAK
- MLA Internatonal Bibliogrsphy
- Ulrich Serials Analysis Syst