Pregled bibliografske jedinice broj: 607412
Kvantitativni pokazatelji uključenosti predškolske djece u centre aktivnosti u dječjem vrtiću
Kvantitativni pokazatelji uključenosti predškolske djece u centre aktivnosti u dječjem vrtiću // Zbornik radova stručno-znanstvenog skupa - 18. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva”
Split: Dječji vrtić Čarobni pianino, 2012. str. 127-140 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 607412 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvantitativni pokazatelji uključenosti predškolske djece u centre aktivnosti u dječjem vrtiću
(Quantitative indicators of inclusion of preschool children in the center of activities in kindergarten)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova stručno-znanstvenog skupa - 18. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva”
/ - Split : Dječji vrtić Čarobni pianino, 2012, 127-140
Skup
18. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva”
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 14.11.2012. - 16.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
predškolska djeca; centri igara; kvantitativni pokazatelji; vrednovanje; kurikulum
(preschool children; game centers; the quantitative indicators; evaluation; curriculum)
Sažetak
Jednostavni brojčani pokazatelji (broj djece koje sudjeluju u aktivnosti, trajanje aktivnosti pojedinog djeteta, razina djetetove uključenosti u aktivnost, potrebna uloga odgajatelja), prezentirani u ovom radu, pokazatelji su sudjelovanja djece u aktivnostima predškolske djece, prvenstveno iniciranim poticajnim okruženjem u formi centara igara, u skladu s pretpostavkama suvremenog predškolskog kurikuluma. Oni daju izvor indirektnih spoznaja o kompetenciji pojedinog odgajatelja, u smislu preuzimanja svih onih novih uloga koje pred njega postavljaju zahtjevi suvremenog predškolskog kurikuluma. Naravno, kvantitativne pokazatelje uvijek ih treba kombinirati s kvalitativnim pokazateljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija