Pregled bibliografske jedinice broj: 607321
Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu
Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu, 1993., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 607321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu
(Bayesian decision model with the applicaton in marketing)
Autori
Čižmešija, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.07
Godina
1993
Stranica
97
Mentor
Šošić, Ivan
Ključne riječi
Odlučivanje; Vjerojatnost; Marketing
(decision making; probability; marketing)
Sažetak
U radu se, na realnom primjeru, istražuje smislenost i financijska opravdanost istraživanja tržišta kao postupka pribavljanja dodatnih informacija s namjerom smanjenja neizvjestnosti u odlučivanju. Primjenjuje se Bayesov model odlučivanja. U postupku odlučivanja izračunavaju se očekivane vrijednosti učinaka svake akcije, na temelju početnih vjerojatnosti stanja okoline, a zatim i revidiranih vjerojatnosti stanja po Bayesovom teoremu. Izračunava se očekivana vrijednost potpune infomacije, očekivana vrijednost informacije iz uzorka kao i očekivani neto dobitak iz istraživanja i relativna mjera efikasnosti istraživanja tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Magistarski rad napisan je pod djevajačkim prezimenom GRADSKI.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb