Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 607321

Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu


Čižmešija, Mirjana
Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu, 1993., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 607321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu
(Bayesian decision model with the applicaton in marketing)

Autori
Čižmešija, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.07

Godina
1993

Stranica
97

Mentor
Šošić, Ivan

Ključne riječi
Odlučivanje; Vjerojatnost; Marketing
(decision making; probability; marketing)

Sažetak
U radu se, na realnom primjeru, istražuje smislenost i financijska opravdanost istraživanja tržišta kao postupka pribavljanja dodatnih informacija s namjerom smanjenja neizvjestnosti u odlučivanju. Primjenjuje se Bayesov model odlučivanja. U postupku odlučivanja izračunavaju se očekivane vrijednosti učinaka svake akcije, na temelju početnih vjerojatnosti stanja okoline, a zatim i revidiranih vjerojatnosti stanja po Bayesovom teoremu. Izračunava se očekivana vrijednost potpune infomacije, očekivana vrijednost informacije iz uzorka kao i očekivani neto dobitak iz istraživanja i relativna mjera efikasnosti istraživanja tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Magistarski rad napisan je pod djevajačkim prezimenom GRADSKI.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Šošić (mentor)

Avatar Url Mirjana Čižmešija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čižmešija, Mirjana
Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu, 1993., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Čižmešija, M. (1993) 'Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}i\v{z}me\v{s}ija, Mirjana}, year = {1993}, pages = {97}, keywords = {Odlu\v{c}ivanje, Vjerojatnost, Marketing}, title = {Bayesov model odlu\v{c}ivanja s primjenom u marketingu}, keyword = {Odlu\v{c}ivanje, Vjerojatnost, Marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}i\v{z}me\v{s}ija, Mirjana}, year = {1993}, pages = {97}, keywords = {decision making, probability, marketing}, title = {Bayesian decision model with the applicaton in marketing}, keyword = {decision making, probability, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font