Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 60710

Nova paradigma izobrazbe učitelja


Bratanić, Marija
Nova paradigma izobrazbe učitelja // Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2000. str. 252-257 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 60710 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nova paradigma izobrazbe učitelja
(New paradigm of teacher’s education)

Autori
Bratanić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin - Maribor : Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2000, 252-257

Skup
Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja

Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.11.1999. - 26.11.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
paradigma; učitelj; izobrazba
(paradigm; education; teacher)

Sažetak
Učitelj je bitan i nezaobilazan čimbenik u daljnjem razvoju odgoja i izobrazbe. Tu premisu prihvaćam kao polazište i kao jedan od pedagoških aksioma. Učiteljeva se uloga mijenjala u povijesti. Danas ta uloga, kao i ranije, ovisi o socijalnom, gospodarskom i tehnološkom razvoju. Moderna tehnologija, naročito danas, stavlja učitelja kao i izbobrazbu učitelja pred nove izazove. Kvaliteta sustava odgoja i obrazovanja ovisi o kvaliteti izobrazbe učitelja. Potrudila sam se da analiziram iskustvo u kolegiju pedagogije sa studentima – budućim učiteljima predmetne nastave. Izobrazbu učitelja promatrala sam s pozicije nove holističke paradigme. U ovom sam radu izdvojila jedan segment – uspostavljanje sklada i suradnje u grupi studenata. Koristila sam rezultate testa spoznajnih stilova da objasnim proces usklađivanja u studentskoj grupi treće godine studija. Povratne informacije studenata otkrivaju čimbenike koji utječu na sklad i suradnju između studenata i nastavnika kao i važnost procesa usklađivanja za uspjeh i uzajamno zadovoljstvo u nastavi i odgoju. Nova holistička paradigma motivira nas da redefiniramo i reorganiziramo sistem osposobljavanja i unapređivanja razrednih i predmetnih učitelja.. Suvremeni sadržaji i aktivne metode, potkrijepljeni znanjem o nastavi, mogu pomoći učitelju da postane svjesniji sebe i svoje uloge u izobrazbi i odgoju uopće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
131003

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Bratanić, Marija
Nova paradigma izobrazbe učitelja // Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2000. str. 252-257 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bratanić, M. (2000) Nova paradigma izobrazbe učitelja. U: Kramar, M. (ur.)Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja.
@article{article, author = {Bratani\'{c}, Marija}, editor = {Kramar, M.}, year = {2000}, pages = {252-257}, keywords = {paradigma, u\v{c}itelj, izobrazba}, title = {Nova paradigma izobrazbe u\v{c}itelja}, keyword = {paradigma, u\v{c}itelj, izobrazba}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze v Mariboru}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }
@article{article, author = {Bratani\'{c}, Marija}, editor = {Kramar, M.}, year = {2000}, pages = {252-257}, keywords = {paradigm, education, teacher}, title = {New paradigm of teacher’s education}, keyword = {paradigm, education, teacher}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze v Mariboru}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font