Pregled bibliografske jedinice broj: 60697
Uloga defektologa u pružanju podrške u edukacijskoj integraciji na lokalnoj razini
Uloga defektologa u pružanju podrške u edukacijskoj integraciji na lokalnoj razini, 2000. (ostalo).
CROSBI ID: 60697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga defektologa u pružanju podrške u edukacijskoj integraciji na lokalnoj razini
(The role of special teacher in educational integration on local level)
Autori
Igrić, Ljiljana
Izvornik
3.međunarodni seminar Društva defektologa Hrvatske Društvena i odgojno- obrazovna skrb za osobe s p
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2000
Ključne riječi
defektolog; integracija; model
(special teacher; integration; model)
Sažetak
U postojećoj situaciji kad su koncentrirani stručnjaci za posebne potrebe u specijalnim ustanovama u Hrvatskoj ,a nema otvaranja novih radnih mjesta u redovitim školama predlaže se model Udruge IDEM za premošćivanje nedostataka u razvoju edukacijske integracije.
Osnivanjem podružnica na lokalnoj razini mogu se zadovoljiti potrebe djece s teškoćama u učenju u redovitoj školi. Inicjativu, prema navedenom modelu , daju defektolozi iz posebnih škola i roditelji djece.Suradnjom s učiteljima i drugim stručnjacim ,a uz superviziju stručnjaka Udruge na nacionalnoj razini ostvaruju se prava ove djece u redovitoj školi. Nacionalna udruga providi edukaciju učitelja prema provjerenom programu,čiji su rezultati analizirani putem znanstvenog projekta:Edukacija učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(autor)