Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 606942

Konstruktivno korištenje vremena kao čimbenik zaštite u razvoju poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi


Radetić-Paić, Mirjana
Konstruktivno korištenje vremena kao čimbenik zaštite u razvoju poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima 8. međunarodni znanstveni skup (knjiga sažetaka) / Milković, M., Doležal, D., Hržica, G., Stošić, J. (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 165-166 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 606942 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktivno korištenje vremena kao čimbenik zaštite u razvoju poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi
(Constructive use of time as a protective factor in the development of behaviour disorders with primary school age children)

Autori
Radetić-Paić, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima 8. međunarodni znanstveni skup (knjiga sažetaka) / Milković, M., Doležal, D., Hržica, G., Stošić, J. - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 165-166

ISBN
978-953-6418-71-8

Skup
Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima 8. međunarodni znanstveni skup

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012. - 29.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
slobodno vrijeme; zaštitni čimbenici; poremećaji u ponašanju; osnovna škola; Pula
(free time; protective factors; behaviour disorders; primary school; Pula)

Sažetak
Ovo istraživanje ima za cilj utvrditi povezanost između pojedinih apekata konstruktivnog korištenja vremena kao čimbenika zaštite i poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi (N=242) te utvrditi njihovu prediktivnu vrijednost. Skale koje su korištene su preuzete i adaptirane iz sličnih skala koje su primijenjene u sličnim istraživanjima (Berndt, 1979 ; Tyler i Lichenstein, 1997 ; Raboteg-Šarić i Brajša-Žganec, 2000). Korištena je Skala problematičnog ponašanja (6 čestica, α = .81) i Skala devijantnog ponašanja (3 čestice, α = .76), te su dodane dvije čestice koje se odnose na pušenje cigareta i konzumiranja alkoholnih pića, što sve zajedno čini prediktivni skup čestica. Kriterijske čestice čine čestice bavljenje sportom u slobodno vrijeme i gledanje televizije/čitanje. Rezultati regresijske analize su pokazali da učenici koji se bave sportom u slobodno vrijeme ne konzumiraju cigarete u odnosu na učenike koja se ne bave sportom u slobodno vrijeme te da učenici koji ispoljavaju delinkventno ponašanje u vidu krađa po trgovinama u slobodno vrijeme u prosjeku ne gledaju televiziju ni ne čitaju kao učenici koji ne ispoljavaju taj oblik delinkventnog ponašanja. Aplikativna vrijednost dobivenih rezultata očituje se kroz identifikaciju smjernica za preventivne intervencije na području slobodnog vremena za djecu osnovnoškolske dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Mirjana Radetić-Paić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radetić-Paić, Mirjana
Konstruktivno korištenje vremena kao čimbenik zaštite u razvoju poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima 8. međunarodni znanstveni skup (knjiga sažetaka) / Milković, M., Doležal, D., Hržica, G., Stošić, J. (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 165-166 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Radetić-Paić, M. (2012) Konstruktivno korištenje vremena kao čimbenik zaštite u razvoju poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi. U: Milković, M., Doležal, D., Hržica, G., Stošić, J. (ur.)Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima 8. međunarodni znanstveni skup (knjiga sažetaka).
@article{article, author = {Radeti\'{c}-Pai\'{c}, Mirjana}, year = {2012}, pages = {165-166}, keywords = {slobodno vrijeme, za\v{s}titni \v{c}imbenici, poreme\'{c}aji u pona\v{s}anju, osnovna \v{s}kola, Pula}, isbn = {978-953-6418-71-8}, title = {Konstruktivno kori\v{s}tenje vremena kao \v{c}imbenik za\v{s}tite u razvoju poreme\'{c}aja u pona\v{s}anju djece osnovno\v{s}kolske dobi}, keyword = {slobodno vrijeme, za\v{s}titni \v{c}imbenici, poreme\'{c}aji u pona\v{s}anju, osnovna \v{s}kola, Pula}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Radeti\'{c}-Pai\'{c}, Mirjana}, year = {2012}, pages = {165-166}, keywords = {free time, protective factors, behaviour disorders, primary school, Pula}, isbn = {978-953-6418-71-8}, title = {Constructive use of time as a protective factor in the development of behaviour disorders with primary school age children}, keyword = {free time, protective factors, behaviour disorders, primary school, Pula}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font