Pregled bibliografske jedinice broj: 606825
Marketing i kvaliteta usluge u kontekstu internacionalizacije visokoškolskog obrazovanja
Marketing i kvaliteta usluge u kontekstu internacionalizacije visokoškolskog obrazovanja, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek
CROSBI ID: 606825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i kvaliteta usluge u kontekstu internacionalizacije visokoškolskog obrazovanja
(Marketing and Service Quality in the Context of the Internalization of Higher Education)
Autori
Štimac, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet Osijek
Mjesto
Osijek
Datum
24.03
Godina
2012
Stranica
279
Mentor
Leko Šimić, Mirna
Ključne riječi
marketing; service quality; internalization; higher education
(marketing; kvaliteta usluge; internacionalizacija; visokoškolsko obrazovanje)
Sažetak
Visokoškolsko obrazovanje je danas suočeno s promjenama u dinamičnom okruženju i u skladu s tim treba reagirati na zahtjeve svojih dionika, ponajviše studenata, kao glavnih dionika u visokoškolskom obrazovanju, zatim se usko povezati sa gospodarstvom, te pratiti konkurenciju koja je sve prisutnija na tržištu visokoškolskog obrazovanja. Doktorska disertacija dala je sustavan i sveobuhvatan pregled te analizu postojećih spoznaja iz područja istraživanja, a koji se odnosi na specifičnosti kvalitete obrazovne usluge u visokoškolskom obrazovanju. Samo istraživanje obuhvatilo je analizu tržišta visokoškolskog obrazovanja triju zemalja, te je dala spoznaje o kvaliteti obrazovne usluge koja se nudi na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, Ekonomskom fakultetu u Ljubljani i Fakultetu ekonomije i poslovnog upravljanja u Szegedu. Nadalje, istraživanjem se ukazalo na važnost sustavnog ocjenjivanja kvalitete obrazovne usluge te mogućnosti korištenja pojedinih metoda mjerenja navedene usluge radi njezinog unaprjeđenja i poboljšanja. Osim toga, ustanovila se značajnost primjene pojedinih marketinških aktivnosti usmjerenih na održavanje i njegovanje odnosa s ciljnim skupinama. Smatra se da primjena marketinške koncepcije pozitivno utječe na poboljšanje kvalitete obrazovne usluge, te da je ključna determinanta konkurentnog uspjeha na tržištu visokoškolskog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek