Pregled bibliografske jedinice broj: 60675
Hrvatska iskustva u edukacijskoj integraciji
Hrvatska iskustva u edukacijskoj integraciji, 2000. (ostalo).
CROSBI ID: 60675 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatska iskustva u edukacijskoj integraciji
(Croatian experiences in educational integration)
Autori
Igrić, Ljiljana
Izvornik
Međunarodni skup:Karawane 2000-Ein Zug durch Europa fur Vielfalt und Verstandigung,Pula,6.-8. 4. 200
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2000
Ključne riječi
integracija; defektolozi; posebni uvijeti školovanja
(integration; special teachers; special school)
Sažetak
Razvoj integracije djece s posebnim potrbama u redovni sustav školstva u Hrvatskoj je zabrinjavajuće spor.Od zakonske regulacije na pravo polaženja redovne škole prošlo je 20 godina,a pomaci su gotovo neprimjetni. Učesnici skupa defektolozi iz Hrvatske zaposleni pretežno u specijalnim školama iznjeli su putem rasprava u malim grupama svoje argumente za : 1. školovanje djece s posebnim potrebama u specijalnim školama 2. školovanje u redovnim školama,3. bitne uvjete za rad učitelja u redovnim školama s decom s posebnim potrebama. Pritom su defektolozi istakli :važnost edukacije učitelja i suradnje s defektolozima,prihvaćanje djeteta,primjenu prilagođenih programa i rad s roditeljima,kako djece s posebnim potrebama tako i ostale djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(autor)